Japanski proizvođač zbog inflacije podiže cijenu svoje nove konzole. PlayStation 5 će tako u Engleskoj koštati 30 funti više, a u EU čak 50 eura više
PlayStation 5 će u EU koštati 50 eura više, objavio je Sony, opravdavši povećanje cijene inflacijom. U isto vrijeme Nintendo i Microsoft su objavili da će cijene njihovih konzola (bar zasad) ostati iste.
PC gejmeri će, s druge strane, uskoro uštedjeti na hardveru.
Jensen Huang, izvršni direktor za tehnologiju u Nvidiji rekao je da je kompanija proizvela prevelik broj grafičkih kartica koje su zbog kriptomanije prošlih par godina imale astronomske cijene. 'Naša je strategija prodati ih ispod trenutne cijene kako bismo s vremenom ostvarili korekciju tržišta'.
Ovo znači da bi cijene najskupljih kartica, poput serije RTX 3000, mogle početi polako padati, piše BBC.
Unatoč povišenju cijene PlayStationa u nekim regijama, ona se neće povećati u SAD-u. Analitičar Piers Harding-Rolls iz Ampere Analysis rekao je BBC-ju kako je manjak povišenja cijene u SAD-u snažan dolar.
'Sony je globalan entitet koji operira na većem broju tržišta, pa na njihove proizvode utječu tečajne liste i snaga dolara' rekao je.
'Zato na nekim tržištima vidite povećanje cijene, a u drugima ne'.
Jim Ryan, predsjednik Sony Interactive Entertainmenta u blogu je napisao 'Globalno ekonomsko okružje je izazov kojeg mnogi od vas osjećaju iz prve ruke. Promatramo naglu inflaciju i razne trendove valuta koje utječu na kupce i stvaraju pritisak na brojne industrije.'
Harding-Rolls, s druge strane, kaže da ne očekuje da će cijena obeshrabriti kupce. 'Povećana potražnja za PlayStationom 5, premda je sama konzola često nedostupna, znači da povećanje cijene neće utjecati na prodaju i ne mislim da će to promijeniti Sonyjev stav o prodaji konzola. Oni će na tržište izbaciti sve konzole koje stignu proizvesti'.
Ovaj bi potez, s druge strane, mogao ići niz dlaku Microsoftu i njihovom Xboxu 'zato jer se radi o jeftinijoj konzoli koja dolazi sa Game Passom'.
Nintendov predsjednik Shuntaro Furukawa komentirao je Sonyjev potez u Nikkeiju: 'Kako bi pružili jedinstvenu zabavu najširem spektru kupaca, moramo paziti da ne budemo preskupi. Naš zadatak u Nintendu je razmišljati o cijenama u smislu vrijednosti zabave koju nudimo'.