'nije bilo namjerno'

Šta se dešava s Ferrarijem? Priznali krivice za greške zbog kojih su diskvalificirani Hamilton i Leclerc. Evo šta su uradili

Foto: X

Ferrari je priznao da je kriv za greške koje su dovele do diskvalifikacije oba njihova vozača, Lewisa Hamiltona i Charlesa Leclerca, s VN Kine u nedjelju, u onome što je bilo katastrofalno pred kraj vikenda za Scuderiju i izuzetno razočaravajući ishod za Hamiltona u tek njegovoj drugoj utrci za ovu ekipu.

Leclerc i Hamilton završili su na petom i šestom mjestu u utrci koju je osvojio Oscar Piastri iz McLarena. Međutim, tri sata nakon postavljanja zastave, i nakon uobičajene inspekcije bolida nakon utrke kako bi se osiguralo da su u skladu s propisima, Ferrari je otkrio da nedostaju dva jasno definirana pravila.

Smatralo se da je klizni blok na podu Hamiltonovog bolida bio 0,5 mm ispod granice, a Leclercov bolid je bio 1 kg ispod zahtjeva minimalne težine. Oba vozača i predstavnici ekipa pozvani su pred redare, a nakon toga je upravno tijelo Formule 1, FIA, potvrdilo da je Ferrari priznao krivicu.

"Tim je priznao da nije bilo olakotnih okolnosti i da je to bila istinska greška", navodi se u njegovim nalazima.

Oba vozača su diskvalificirana, a Ferrari je izdao saopćenje priznajući greške.

"Utvrđeno je da je bolid 16 [Leclercov] premali za 1 kg, a istrošenost zadnjeg proklizavanja bolida 44 bila je 0,5 mm ispod granice. Učit ćemo iz onoga što se dogodilo danas i pobrinut ćemo se da ne ponovimo iste greške. Jasno je da to nije način na koji smo željeli završiti naš vikend VN Kine."

Margine greške su uredu u oba slučaja i ekipe će uvijek nastojati doći što je moguće bliže granici u svrhu performansi, ali Ferrari je priznao da su netačno izračunali očekivano trošenje u Hamiltonovom slučaju, piše Guardian.

"S obzirom na Lewisovo trošenje pri klizanju, malo smo pogrešno procijenili potrošnju", izjavio je tim. "Nije postojala namjera da se stekne bilo kakva prednost."

Ferrari je tvrdio da je Leclerc bio uhvaćen kada se tim odlučio prebaciti na jedno zaustavljanje s planirane strategije dva zaustavljanja, što je utjecalo na njihove izračune težine prije utrke.

"Charles je danas bio na strategiji na jednom mjestu i to je značilo da su njegove gume bile jako istrošene, što je uzrokovalo premalu težinu automobila", rekao je Ferrari u svojoj izjavi.

Drugi timovi, uključujući McLaren i Mercedes, također su promijenili strategiju usred utrke bez kršenja propisa.