Vozite li automobil s ručnim mjenjačem, uvijek postoji opasnost da iz pete brzine greškom vratite u drugu.
Okretaji motora naglo će porasti i ako na vrijeme ne reagujete može se dogoditi veoma skup kvar.
"Visok broj okretaja motora izvan maksimalno predviđenog broja okretaja motora može da rezultuje mehaničkim oštećenjem na motoru, prvenstveno na razvodnom mehanizmu za otvaranje i zatvaranje ventila. Stariji motori koji imaju veću propusnost kompresije zbog istrošenosti klipnih prstena skloni su kod povišenih okretaja motora sami da podignu ulje iz uljnog korita preko oduška motora i izbace gai ga u usisnu granu. To za rezultat ima netrolisano samozapaljenje ulja i vozač više nije u mogućnosti da reguliše broj okretaja, koji odlazi najčešće izvan maksimalnog broja okretaja a krajnji rezultat je najčešće mehanička šteta na motoru", objasnio je za Reviju HAK Marin Morava, tehnički savjetnik u Hrvatskom autoklubu i dodao:
"Kod pojedinih proizvođača postoji sigurnosna blokada, odnosno oni mogu elektronski da isključe ubrizgavanje kako bi spriječili daljnje podizanje okretaja motora izvan dozvoljenog broja okretaja motora".