U podužem videu na poligonu je testirano šest malih električnih vozila. Testirani automobili bili su Honda E, Volkswagen e-up!, Peugeot e-208, Vauxhall Corsa-e, Mini Electric i Renault Zoe. Cilj testiranja je bio utvrditi šta se događa ako vozite električno vozilo dok baterija ne umre, odnosno dok se do kraja isprazni? To je nešto što svaki proizvođač električnih automobila napominje kako se ne smije napraviti. Kako ne bi bilo zabune ovo ipak nije teoretski test dosega, već onaj koji je uključivao stvarnu vožnju i upotrebu električnih auta dok se baterije u potpunosti ne isprazne. No, napomena, na testu je pobijedio Renault Zoe u usporedbi s dosegom, dosegnuvši 96 posto deklariranog dosega od 383 km. Honda E je imala doseg samo 182 km ili 90 posto deklariranog dosega. Testiran je Volkswagen e-up! (a ne novi VW ID.3) koji je mogao postići bolje rezultate s dosegom WLTP-a od 550 km. VW e-up-a! relativno je dobro prošao protiv modernijih i skupljih suparnika.
No cilj je bio kako će se testirani automobili ponašati ako se voze sve do trenutka kada se i praktički baterija isprazni. Vožnja je kod svih šest testiranih automobila bila vrlo slična. Prije postizanja “nule”, dakle totalno ispražnjene baterije, sistemi su upozorili vozača na nisko punjenje. Zatim, kako su se automobili praznili, cijeli sistem ograničava snagu, prisiljavajući vozača da se zaustavi na sigurnom mjestu.