Ferrari je u trećem kvartalu ove godine prodao više hibridnih automobila, nego onih koje pokreće samo gorivo.
Prodato je ukupno 3.459 vozila, a od 13 modela čak devet je imalo samo SUS motore. Preostala četiri automobila su bila hibridna, ali su ipak odnijeli prevagu po broju prodatih primjeraka.
Da stvar bude još zanimljivija, u pitanju su zapravo samo dva različita modela - 296 i SF90, od kojih su oba došla u po dvije varijante, jer se kabrio modeli računaju odvojeno.
Oba su plug-in hibridi sa mogućnošću električne vožnje, iako većina njihova snaga i dalje potiče od twin-turbo motora - 3,0-litarski V6 u modelu 296, a 4,0-litarski V8 u modelu SF90.
Mada je rezultat djelimično ovakav zbog propisa o emisiji ispušnih gasova, ipak govori mnogo o tome šta Ferrarijevi kupci traže.
Naime, 296 i SF90 su jedini Ferarijevi masovno proizvedeni modeli sa srednjim motorom i dva od njegova tri najmoćnija. Dok je 296 nešto pristupačniji, SF90 je jedan od najskupljih modela.