IT

Stiže novi redizajn Facebooka za desktop korisnike

Korisnici Facebooka koji koriste desktop verziju već su počeli da dobijaju redizajniraju verziju društvene platforme. Oni koji nisu sasvim sigurno to mogu da očekuju u narednim danima.

Naime, skoro svi elementi za navigaciju, meniji i podešavanja su premješteni na lijevu stranu na desktop verziji platforme, bez navigacije na vrhu stranice. Dok će desno, u donjem dijelu ekrana biti samo dugme za poruke.

Kako neki ljudi pišu, nisu dobijali pitanje da li žele da prihvate novi redizajn, a po svemu sudeći za sada nema načina da se vrati na prethodnu verziju, ukoliko ste ga već dobili.

Facebook je ponudio objašnjenje o novinama u kratkoj poruci.

"Premjestili smo sve vaše opcije navigacije na jedno mjesto. Ova promjena kombinuje sve što vam je potrebno na Facebooku — vaš profil, pretragu, obavještenja, poruke i još mnogo toga", piše u obaveštenju.

Prošlo je skoro tačno dvije godine otkako je Facebook lansirao svoj posljednji veliki redizajn, koji je uključivao veliku promjenu u navigaciji sajta, "čistiji" izgled, kao i opcioni tamni režim. Bila je to velika promjena i bilo je potrebno malo vremena da se naviknemo, ali je to bila preko potrebna revizija prenatrpanog Facebooka iz starih dana.

Ova nova promjena pomalo dezorijentiše. Više nema Home dugmeta, jer je zamijenjeno Facebook logotipom u gornjem lijevom uglu. Također je teško naviknuti se na činjenicu da nema apsolutno ničega u gornjem desnom uglu, gdje su ranije bile neke od najvažnijih funkcija i opcija, uključujući obavještenja i Messenger.

Imati većinu funkcija i opcija na lijevoj strani je uobičajeno u web dizajnu; Twitter i Gmail imaju sličan izgled. Facebook, međutim, ima ogromnu količinu opcija, funkcija, dugmadi i prečica, a postavljanje svega toga na lijevu stranu možda nije idealno rješenje.