Film, u potpunosti generiran umjetnom inteligencijom, premijerno će biti prikazan ovog ljeta. Prati putovanje (AI) djevojke Claire do Pariza. Tamo putuje slomljenog srca nakon što je ostavljena pred oltarom, a u vozu sreće tajanstvenog muškarca. Njihova ljubavna priča počinje kada zajedno krenu u istraživanje Grada Svjetla.
Projekt vodi TCLtv+ Studios, odjel kineskog konglomerata TCL poznat po potrošačkoj elektronici poput televizora i mobilnih telefona. TCL je doživio popriličan uspjeh svojom aplikacijom TCLtv+ za Google TV, a kompanija je sada odučila producirati originalni sadržaj uz pomoć umjetne inteligencije.
Ljudi smatraju da sinopsis ne zvuči puno drugačije od mnoštva romantičnih filmova dostupnih na svakom streaming servisu, a podsjeća na radnju filma 'Before Sunrise' (Prije svitanja). Toliko o 'originalnom scenariju'. Na platformi X korisnici nisu imali puno lijepih riječi i okomili su se na njega zbog nedostatka originalnosti, nazivajući priču 'osrednjom', a likove 'hladnima'.
Međutim problemi sa scenarijem čini se da su najmanji problem ovog filma. AI-jem generirane slike same po sebi ne čine se posebno impresivnima i dokazuju trenutna ograničenja ove tehnologije. Ljudi su tako našli greške i istaknuli da npr. sat pokazuje neispravne rimske brojeve, a refleksije su preokrenute. Također su primijetili da likovi mijenjaju svoj izgled te da djeluju neobično, neljudski, sve do granice bizarnosti.
Chris Regina, glavni direktor sadržaja TCL-a, razgovarao je s Tom’s Hardwareom o traileru za 'Next Stop Paris'. 'Ovo je naš prvi trailer za filmsku kompaniju. Postoji ogromna znatiželja oko AI-ja', rekao je. Regina je naglasio da je dosljednost u stvaranju ljudi i likova čest problem u AI-ju, a pokušavaju ga riješiti odabirom filmskih scena i izvedbom.
'Rad nije završen dok nije isporučen, baš kao i sva filmska i TV produkcija. Brzim napretkom tehnologije mogli bismo lako nastaviti oblikovati film prije puštanja, ali htjeli smo najaviti naš AI studio', rekao je. 'Objavljivanjem foršpana pružili smo uvid u ono na čemu radimo.'
Iako producenti filmova, scenaristi i glumci zasad nemaju razloga za brigu (posebno nakon prošlogodišnjeg štrajka sindikata SAG-AFTRA i naknadnih pregovora), ono što se svakako ne može poreći jest da je uključivanje AI-ja u filmsku produkciju početak nove ere.