Piaggio Grupa, vodeći evropski proizvođač dvotočkaša, proširila je svoju ponudu te za iduću godinu predstavlja niz noviteta.
Aprilia i Moto Guzzi zadovoljavaju široki raspon različitih želja evropskih kupaca, od mladih motociklista sa sportskim ambicijama, do iskusnijih kojima su na pameti daleka putovanja i velike udaljenosti.
Vespa Primavera i Vespa Sprint, temeljito obnovljene stilom i tehničkim značajkama, potvrđuju svoj status predstavnika italijanskog stila i elegancije u svijetu.
Nakon predstavljanja, Aprilia RS 660 brzo je postao najprodavaniji sportski motocikl u Evropi, a 2024. godine Aprilia će upotpuniti svoju sportsku porodicu ulaskom u novi segment koji je okrenut i budućim generacijama i novim tržištima, kako bi zadovoljila sve veću potražnju za jednostavnim motociklima koji stavljaju naglasak na užitak u vožnji, a odlikuje i vrhunska tehnologija i stil.
Aprilia RS 457 rođena je iz potpuno novog projekta, ističe se svojom lakoćom i može se pohvaliti najboljim omjerom težine i snage za motocikl koji se može voziti s dozvolom klase A2, lakoćom vožnje i tehnološkim značajkama. RS 457 je dizajniran kako bi mogao pratiti motocikliste dok napreduju na cesti i stazi.
Novu Apriliju pokreće ultramoderni i tehnološki tekućinom hlađeni paralelni dvocilindrični agregat s dvostrukom bregastom osovinom i četiri ventila po cilindru, koji može isporučiti 35 kW snage, što je maksimalno moguće za motocikl koji se može voziti s A2 dozvolom.
Brojka čiste snage u kombinaciji s težinom motocikla od svega 159 kg (175 kg s punim spremnikom) nudi jednostavno nenadmašan omjer težine i snage. Aluminijski okvir koji je i nosivi element agregata te podesivi ovjesom postavljaju nove standarde ciklistike.
U pravoj Aprilia tradiciji, standardni paket elektronike je sveobuhvatan, s Ride by Wire gasom, tri načina vožnje, ABS-om i podesivom kontrolom proklizavanja koja se može isključiti. Dostupna dodatna oprema uključuje i quick shift.
Moto Guzzi Stelvio je on-off road motocikl dizajniran za duža putovanja, izgrađen na najsuvremenijoj tehničkoj platformi te jedini motocikl u svojoj klasi koji ima kardanski prijenos i električno podesivi vjetrobran.
Stelvio pokreće “compact block” agregat nedavno predstavljen na V100 Mandello, dodatno poboljšan. Vrhunski agregat u pogledu dizajna i konstrukcije, kompaktan je i lagan, što omogućuje agilnu, sportski orijentiranu arhitekturu šasije.
90° poprečni V-twin, hlađen tekućinom, s dvostrukom bregastom osovinom u glavi i četiri ventila po cilindru. Mjenjač sa šest stepeni prijenosa je obnovljen kako bi mijenjanje brzina bilo glatkije i mekše. Obećava prave sportske performanse, isporučujući maksimalnu snagu od 115 KS pri 8700 o/min i najveći okretni moment od 105 Nm pri 6750 o/min, od čega je 82% dostupno već pri 3500 o/min, a s ograničenjem postavljenim na impresivnih 9500 o/min.