"Prodaja zajedničke tvrtke Stellantisa i Leapmotora proširit će se na Južnu Ameriku, Bliski istok, Afriku, Indiju, Aziju i Pacifik počevši od četvrtog tromjesečja 2024", rekao je Tavares u kineskom gradu Hangzhouu, gdje je sjedište Leapmotora.
Zajednička tvrtka po imenu Leapmotor International, koja je u 51-postotnom vlasništvu Stellantisa, namjerava prodavati električna vozila Leapmotora izvan Kine i također ih proizvoditi izvan Kine, oslanjajući se na Stellantisova proizvodna uporišta.
Ona je dio šireg partnerstva sklopljenog između dvije grupacije, nakon što je francusko-italijanska grupa prošle godine objavila da kupuje 21 posto udjela u Leapmotoru za 1,6 milijardi dolara.
Preko zajedničke tvrtke Stellantis ima ekskluzivna prava za proizvodnju, izvoz i prodaju proizvoda Leapmotora izvan Kine. To je prva takva mogućnost jednom etabliranom zapadnom proizvođaču automobila u vrijeme kada brojni kineski proizvođači, uključujući BYD, Chery i Dongfeng, najavljuju ili razmatraju nova proizvodna postrojenja u Evropi.
Tavares i izvršni direktor Leapmotora Zhu Jiangming nisu iznijeli pojedinosti o tačnim lokacijama na kojima bi se mogla proizvoditi električna vozila Leapmotora.
No Tavares je rekao da će se sve odluke vezane za proizvodnju temeljiti na procjeni troškova i kvalitete te da bi među mogućim lokacijama mogla biti Stellantisova tvornica u Tychyju u Poljskoj.