Ako su SUV-ovi i crossoveri danas u modi na Starom kontinentu, dio zasluga može se pripisati i Nissanu, koji je - za razliku od mnogih velikih marki - imao izvrsnu intuiciju kada je riječ o tim novim segmentima.
Prvi je bio Qashqai, s vrlo pristupačnom cijenom, a slijedio je manji model Juke. Doduše, on je imao veliki problem vezan za prostranost, posebice u prtljažniku, ali ipak je bio i ostao vrlo popularan i smatra se svojevrsnim rodonačelnikom klase kompaktnih SUV-vozila. Kao Nissanovu legendu moramo, naravno, spomenuti i prvi naširoko korišteni automobil na baterije, Leaf.
Ukratko, govorimo o brendu koji je uvijek bio u stanju izboriti se za vlastiti prostor u svijetu automobila, i to u najširem mogućem rasponu modela: od onih sportskih, preko trendi vozila za porodicu, pa do modela prepunih inovativnih rješenja.
Ime Nissan, zapravo, rođeno je 26. decembra 1933. kao pojednostavljeno ime kompanije Nihon Sangyo, kako bi se kompanija lakše pratila na listama tokijske berze. Kompanija je tada imala ljevaonicu i bavila se proizvodnjom rezervnih dijelova za vozila. Međutim, samo godinu poslije postala je pravi proizvođač automobila, kupovinom marke Datsun.
A Datsun je, pak, bio automobil koji je od 1931. godine proizvodila kompanija DAT Motorcar Co. Zapravo, ime automobila bilo je Datson, ali kako sufiks “son” na japanskom znači gubitak, a sunce, koje se nalazi na japanskoj zastavi, na engleskom se kaže “sun”, odlučeno je da se marka nazove Datsun. Konačno, početkom 80-ih godina prošlog stoljeća ime je promijenjeno u Nissan, pod uticajem tadašnjeg predsjednika Katsuija Kawamate, koji je smatrao pogrešnim što ime korporacije nije i dio imena marke, kao što je to slučaj kod Toyote.
Danas je Nissan dio saveza s francuskim Renaultom, a širom svijeta prodaje puno zanimljivih modela. Izdvojit ćemo samo Micru, Note, Qashqai, Murano, Navaru… Iako priča o Nissanu nije kompletna ako se ne spomene fantastični sportski model GT-R, koji nije prestao oduševljavati entuzijaste širom svijeta.