Volkswagen je zatvorio proizvodnju VR6 u Evropi prije desetak godima, ali proizvodnja V6/linijskog šestcilindričnog motora nastavila se u drugim dijelovima svijeta. Posljednji automobil prodan u SAD s tim motorom bio je Atlas iz 2023. godine. VW je pak nastavio proizvoditi VR6 motor u Kini te ga ugrađivati u modele Talagon i Audi Q6. Sada je i s tim gotovo.
Glasnogovornik VW-a Andreas G. Schleith javio se na LinkedInu kako bi podijelio tu vijest, piše Motor1.com. Posljednji motor VR-6 sastavljen je 12. decembra 2024. Motor se proizvodio gotovo 34 godine, a premijerno je prikazan na sajmu automobila u Ženevi 1991. u trećoj generaciji Golfa (2,8 litara, 174 KS). Od tada je sklopljeno gotovo 1,87 miliona motora. VR6 je pokretao Corrado, Beetle, Passat, Vento/Boru/Jettu, Touareg, Phaeton, Transporter, Eos, CC i Sharan.
VR6 se također koristio u mnogim modelima VW-ove grupe, kao što su Porsche Cayenne, Audi Q7, Audi TT, SEAT Leon, SEAT Alhambra i Škoda Superb. Ugrađivali su ga i drugi proizvođači (Ford Galaxy, Mercedes Vito). Poslužio je kao temelj za W12 motor, koji je donedavno koristio Bentley, a bio je i baza za W8 iz Passata te Bugattijev W16. Zašto je VR6 preživio tako dugo? Bio je malen, ali živahan motor, pogodan za vozila s prednjim pogonom iz manjih segmenata. S poboljašnjem tehnologije i materijala zamijenio ga je dvolitreni četverocilindrični turbo motor.
U odnosu na klasične V6 motore VR6 je kompaktan, zahvaljujući užem uglu od 10,5 do 15 stepeni između dva reda cilindara, za razliku od tradicionalnih V6 uglova koji se kreću od 45 do 90 stepeni.