Ako postoji it okus ili miris ovog ljeta, to je pistacija. Nismo sigurni kako je do toga došlo, ali ludnica je krenula negdje nakon lansiranja viralnog sladoleda kojeg su htjeli isprobati baš svi. Nekoliko sedmica kasnije, pistacija je ponovno u središtu jednog ultra traženog proizvoda. Tačnije, riječ je o novoj mirisnoj liniji poznatog italijanskog beauty brenda L’Erbolario, Pistacchio, a koja se sastoji od parfema u dvije veličine (50 i 10 mililitara), gela za tuširanje, kreme za tijelo balzama za usne i čvrstog šampona za tijelo i kosu. Očekivano, najviše je pažnje privukao parfem, koji je postao toliko popularan da je rasprodan gotovo svugdje.
Parfem čine note pistacije, crne ribizle, cvijeta breskve, kokosove vode, karamele te kristala soli, pa ćete tako već na prvu osjetiti njegov izraženi gurmanski karakter. No, da ne bude težak, kao kontrast orašastom plodu stoje laganije voćne note, a na samom kraju dolazi još jedan kontrast, onaj karamele i soli. Ova je parfemska voda deklarirana kao unisex, a osim što divno miriše, mogla bi vam se svidjeti i zbog iznimno pristupačne cijene; 50 ml platit ćete između 32 i 34 eura, ovisno o tome gdje je kupujete, dok ona od 10 ml košta oko 14 eura.