Američka tvrtka specijalizirana za razvoj i proizvodnju baterija Our Next Energy (ONE) iz Michigana, je u partnerstvu s BMW-om razvila i predstavila bateriju koja zbog svoje tehnologije s dvostrukom kemijom automobilima omogućuje impresivno velik doseg. Tvrtka je objavila da je BMW iX opremljen njihovom baterijom postigao impresivan doseg od 978,6 km u testnom ciklusu WLTP.
To je gotovo dvostruko više od dosega serijskog iX-a, koji s jedinim punjenjem može prijeći 560 km prema WLTP-u, i gotovo na razini impresivne udaljenosti koju je prešao vrlo aerodinamični eksperimentalni koncept Mercedes EQXX tijekom svog obaranja rekordna za doseg električnog auta.
BMW-ov SUV uspio je priječi tu impresivnu udaljenost zahvaljujući ONE-ovoj Gemini baterijskoj tehnologiji s dvostrukom hemijom. Baterija kombinira litij željezo fosfatne ćelije za kraća putovanja, s ćelijama visoke gustoće bez anoda za duže vožnje. ONE tvrdi da ova kombinacija stvara bateriju najvećeg dosega za svoju veličinu.
Istodobno, baterija koristi 20 posto manje grafita i 60 posto manje nikla i kobalta od litij-ionskih baterija, što je dobro za očuvanje okoliša i održivost.
Our Next Energy baterija
"Električna vozila će se masovno usvojiti kada budu nudila dovoljan doseg da će se ljudi osjećati ugodno s električnim vozilom kao svojim jedinim vozilom. Gemini baterija je dokazala da može udvostručiti doseg električnih vozila i srušiti najveću prepreku elektrifikaciji", rekao je Mujeeb Ijaz, izvršni direktor i osnivač ONE-a.
Sada kada je ONE dokazao da je njegova tehnologija učinkovita, nastoji poboljšati baterije kako bi ih pripremio za serijsku proizvodnju. Planira poboljšati učinkovitost DC/DC pretvarača koji pomaže ujediniti dvije kemije baterijskih ćelija i razviti poboljšane algoritme upravljanja za optimizaciju korištenja ćelija za povećanje dosega.
Skoro 1000 kilometara koje je postigao BMW iX opremljen Geminijem je impresivna demonstracija.Uživamo raditi s timom u ONE-u i radujemo se zajedničkom poduzimanju sljedećih koraka”, rekao je Jürgen Hildinger, šef za razvoj novih tehnologija i baterija i BMW-u.