video produkcija

TikTok se sve više približava YouTubeu

Dok ih drugi uglavnom nastoje oponašati, popularna platforma već neko vrijeme postupno povećava dužinu videa.

TikTok eksperimentira sa 60-minutnim prijenosom videa. Nova je značajka zasad dostupna samo određenim korisnicima, bez neposrednih planova za širenje.

Popularna platforma već neko vrijeme postupno povećava dužinu videa. U januaru ove godine je pojedinim kreatorima omogućila pristup 30-minutnim isječcima, a od sada korisnici mogu uploadati sadržaj dug do 10 minuta.

Kreatori sadržaja koji prodaju pretplate također imaju pristup objavi sadržaja u trajanju od 20 minuta.

Dolaskom TikToka započela je era vertikalnog videosadržaja kratkog formata. Ali, sve se više počinju oslanjati na duži materijal koji je sličniji YouTubeu.

Ranije ove godine, neki kreatori TikToka dobili su obavijesti da će njihov sadržaj dobiti 'pojačanje vidljivosti' ako dijele vodoravne isječke umjesto okomitih.

Program unovčavanja platforme sada zahtijeva da kreatori dijele videozapise dulje od minute kako bi se kvalificirali.

Eksplozivna popularnost TikToka natjerala je bezbrojne druge tvrtke - od Meta Platforms i YouTubea do LinkedIna - na dodavanje video zapisa kratkog formata na svoje platforme.

Ali dok svi drugi pokušavaju ponovno stvoriti privlačnost stranice For You, TikTok udvostručuje sadržaj dugog formata i prijenos uživo, formate koji su jače povezani s YouTubeom ili Twitchom.

TikTok redovito ugošćuje događaje koje se prenosi uživo, uključujući prošlogodišnje muzička takmičenja, piše Verge.