Početkom 2020. je Svjetska zdravstvena organizacija proglasila pandemiju uzrokovanu koronavirusom SARS-CoV-2 zbog čega su otkazana sva javna okupljanja i događaji, a ljudi su prisilno morali ostajati zatvoreni unutar svoja četiri zida uz strogu kontrolu kretanja.
Globalna ekonomija je zbog toga trpjela velike štete, što uključuje i industriju igara u vidu otkazivanja sajmova i prezentacija, ali i kašnjenja raznih projekata zbog teže komunikacije među developerima.
Ipak, Steam je kao i brojni online servisi, ne nužno vezani uz igranje, u to doba procvjetao jer su ljudi više vremena provodili ubijajući dosadu na Internetu, bilo gledanjem nebrojenih serija i filmova, naručivanjem koječega, te dakako igranjem.
Broj aktivnih korisnika u isto vrijeme je na Steamu naglo skočio s 18,5 miliona 2018. godine na 24,8 miliona 2020., no izgleda da nije samo pandemija pogodovala rastu broju igrača, jer brojke i dalje rastu, već jednostavno ljudi širom svijeta sve više koriste Steam kao platformu za pokretanje igara.
Prošle je godine u ožujku postavljen novi rekord od 33,59 miliona korisnika istovremeno što je dakako impresivna brojka, no već prvog vikenda u novoj 2024. isti je srušen te je 7. januara zabilježeno 33.675.229 korisnika istovremeno, od čega ih je gotovo 11 miliona bilo u igrama. Counter-Strike 2, Dota 2 i PUBG i dalje čine "sveto trojstvo" koje okuplja najviše igrača istovremeno, odnosno oko 9 posto od ranije spomenute brojke, te je njihovo pokretanje mnogima i jedini razlog posjete Steamu.
Kad ga već spominjemo, recimo i kako je na istom u tijeku Steam Capitalism and Economy Fest 2024, promotivna rasprodaja naslova na bilo koji način vezanih uz ekonomiju i zaradu, čisto u slučaju da vam je koji takav promaknuo u nedavno završenoj velikoj zimskoj rasprodaji.