Na kraju sezone grijanja, koja je zvanično počela 15.10. 2019. godine, možemo istaći da smo imali temperaturno povoljnu zimsku sezonu, sa do sada 191 danom aktivnog grijanja, posebno ističemo mjesec oktobar zbog čega smo korisnicima sa fiksnim računima umanjili iste za 10%, saopćeno je iz Toplana Sarajevo.
Uz pojedinačne probleme na zastarjeloj mreži i infrastrukturi, koji su riješeni zahvaljujući dežurnim timovima kroz 532 intervencije, kako navode u saopćenju, nije bilo većih zastoja u isporuci toplotne energije.
"S obzirom na novonastale okolnosti koristimo priliku da se javno zahvalimo i našim radnicima, posebno službama proizvodnje, distribucije i servisa za doprinos u održavanju kontinuiteta isporuke toplotne energije našim korisnicima u svim vremenskim prilikama.
Na kraju, moramo se osvrnuti i na situaciju u kojoj se nalazimo uzrokovanu pojavom koronavirusa, jer samo zajedno možemo proći kroz ova izazovna vremena. Jako je važno da svi poštujemo naložene mjere prevencije propisane od strane nadležnih organa. Na taj način štitimo svoje, zdravlje članova naših porodica i okoline", navode iz Toplana Sarajevo.
Oni su se zahvalili na povjerenju korisnicima, građanima i privrednim društvima u Kantonu Sarajevo. Također, najavili su i nastavak proširenja mreže korisnika zajedno sa investitorima u građevinske objekte, kojima se zahvaljuju na dosadašnjoj partnerskoj saradnji, čime se utječe na smanjenje broja ložišta i zagađenja zraka u Kantonu Sarajevo.
Pogonska spremnost Toplana, a prema Uredbi o opštim uslovima za proizvodnju, distribuciju i korištenje toplotne energije ostaje do 15. 05. 2020. godine u slučaju niskih temperatura, saopćeno je iz Toplana.