Glavni tehnički direktor Toyote najavljuje novu generaciju benzinskih motora. Hiroki Nakajima je nove 1,5 i 2,0-litrene motore opisao kao potencijalno rješenje koje mijenja pravila igre. Otišao je toliko daleko da je rekao da će biti potpuno drugačiji u usporedbi s trenutnim motorima, piše Automotive News.
Premda automobili na vodik nisu baš zaživjeli, Toyota kaže da je razvojni rad na modelu s gorivim ćelijama vodika, Miraiju, pomogao inženjerima da nauče više o toplinskoj učinkovitosti motora, prenosi revijaHAK.
Toyotin tehnički direktor spomenuo je da će novi motori imati kraći hod klipa, što je bio vrlo težak zadatak. Svi ovi linijski motori s četiri cilindra bit će manji kako bi revolucionirali pakiranje vozila, omogućujući niži dizajn prednjih krajeva vozila za bolju učinkovitost, optimiziranjem protoka zraka. Okretni moment izgubljen u procesu bit će nadoknađen trenutnim odzivom elektromotora jer će ovi motori biti srce hibridnih sistema.
Nove motore očekujte oko 2027. godine. Toyota razvija pogonske sklopove koji ne rade samo d fosilnim gorivima, već i s biogorivom, vodikom, pa čak i sintetičkim gorivom.
Nakajima tvrdi da ova nova obitelj motora ima puno prostora za igru, sugerirajući da postoji mnogo inženjerskih trikova koje kompanija za sada neće otkriti. Naravno, sve ovo trebalo bi rezultirati još nižom potrošnjom.