Prateći trend sve jednostavnijih logotipova i Mazda je nakon 28 godina odlučila promijeniti svoj simbol. Oblik ostaje isti, no 3D je sada postao jednostavan 2D oblik koji je više optimiziran za pametne telefone i digitalne zaslone.
Iako Mazda još nije službeno predstavila novi amblem, više japanskih novinskih kuća, uključujući Nikkei, potvrđuju da se promjena događa.
Vrijedi napomenuti da 105. obljetnica firme pada 30. januara, pa bi premijera mogla biti tempirana danas za tu prigodu. Također se priča da bi ažurirani logo mogao koegzistirati s trenutačnim dizajnom, ovisno o njegovoj primjeni.

Novi pojednostavljeni dizajn prvi put se pojavio na internetu u julu 2024. kada ga je Mazda zaštitila u Japanskom patentnom uredu. Uprkos odbacivanju metalne teksture, oštrih rubova i slojevite 3D dubine svog prethodnika, logotip ostaje nepogrešivo Mazdin. Proizvođač automobila tvrdi da ravniji amblem izgleda bolje na zaslonima pametnih telefona i prijenosnih računara, iako nisu elaborirali mnogo više od toga.
Ako se bolje zagledate, primijetit ćete neke suptilne promjene. Vanjski dio izglađen je u malo zaobljeniji oblik, dok nekoć zakrivljena "galebova krila" sada imaju oštre, ravne linije.
Japanski proizvođač automobila osnovan je 30. januara 1920., ali nije proizveo svoje prvo vozilo (kamionet s tri točka) sve do 1931. godine. Njegov prvi putnički automobil, Mazda R360 Coupe, uslijedio je 1960. Izvorni logo firme sadržavao je glodalo rezač, koji je kasnije zamijenjen raznim iteracijama Mazdinih slova.
Pojednostavljeni font debitirao je 1975., nakon čega je uslijedio logotip u obliku dijamanta 1991. i krila inspirirana galebom 1997. godine.
Mazdin redizajn je samo dio šireg industrijskog trenda prema ravnim, pojednostavljenim logotipima među velikim korporacijama.
Mnogo proizvođača automobila usvojilo je pojednostavljene verzije svojih amblema u posljednjih nekoliko godina, uključujući VW, Audi, Mini, BMW, Volvo, Lotus, Citroen, Renault, Nissan, Ford, Buick, Lanciu, Lamborghini, Aston Martin, Geely i Jaguar.