Prodavnice prehrambenih proizvoda koriste lukave trikove kako bi privukle kupce, a jedna od tih taktika je upotreba crvenih mrežastih vrećica kako bi narandže izgledale privlačnije.
Naizgled neobičan izbor crvenih vrećica zapravo stvara iluziju da su naranče intenzivnije narandžaste boje, što ih čini primamljivijima za kupce. Ovaj trik nije rezerviran samo za narandže već djeluje i na ostale agrume poput mandarina i grejpa. Čak i limun, koji se obično prodaje u žutim ili zelenim vrećicama, mogao bi izgledati narandžasto kada bi se nalazio u crvenim mrežastim vrećicama.
Ovi taktički potezi supermarketa dio su šire strategije kako bi potaknuli kupovinu i učinili proizvode privlačnijima. Međutim, postoje načini kako se oduprijeti ovakvim marketinškim trikovima. Jedan od njih je da se koristi spisak prilikom kupovine kako biste ostali na pravom putu i izbjegli nepotrebne kupovine.
Ako se pitate kako odabrati sočnu narandžu punu soka, jedan od savjeta je da obratite pažnju na težinu ploda - teža narandža će vjerovatno biti sočnija. Također, birajte čvrste narandže intenzivne boje i izbjegavajte one koje izgledaju mekano ili imaju vidljiva oštećenja.