Predbožićna maloprodaja u Njemačkoj prošle je sedmice ponovno izgubila zamah, javlja Njemačka novinska agencija (dpa).
To pokazuju rezultati istraživanja Njemačkog trgovačkog udruženja (HDE) u kojem je gotovo 60 posto od više od 350 ispitanih maloprodajnih firmi izrazilo nezadovoljstvo najnovijim razvojem prodaje.
“Sedmicama prije drugog adventa bio je osjetno slabiji u maloprodaji od prve sedmice adventa. Mnogi trgovci sada polažu nade u posljednje dvije sedmice prije božićnih blagdana,” rekao je u nedjelju izvršni direktor HDE-a Stefan Genth.
Slab predbožićni promet na Božićnim sajmovima očituje se i u manjoj posjećenosti tih sajmova, prenosi dpa.
Dvije trećine trgovaca u gradskim središtima prijavilo je manje kupaca nego prethodne godine.
Za ovogodišnje božićno poslovanje u novembru i decembru, HDE predviđa ukupnu prodaju od nešto više od 120 milijardi eura.
U poređenju s prethodnom godinom, to odgovara povećanju prodaje od tek 1,5 posto.