Gaming

Tužan rezultat Xbox ekskluzive: igrači je nisu igrali duže od 30 minuta

Javno dostupne statistike za Senua’s Saga: Hellblade 2 pokazuju kako igra nije podbacila – nego je doslovno potonula te je interes igrača bio gotovo nikakav.

Senua’s Saga: Hellblade 2 nije ocjenjena kao jedna od loših igara Xboxove produkcije. Međutim, situacija je svejedno poražavajuća ako pogledamo dostupnu statistiku.

Igru je po izlasku na Steamu igralo manje igrača nego prvi dio iz 2017. godine. I hajde, to još možemo pravdati time da je cijena Hellbladea 2 značajno viša i da je igra ionako dostupna na Game Pass pretplati. Kružio je i argument da je marketing za igru prije izlaska bio slab do nepostojeći, pa je i to možda imalo utjecaj na loš rezultat.

Međutim, alarmantna statistika vezana je za igrače koji su zapravo zaigrali Hellblade 2 na Xbox Series konzoli. Prema analizi podataka TrueAchievementsa, 48% igrača koji su pokrenuli ovu igru na konzoli nisu ostvarili ni njezin prvi achievement koji se dobiva nakon prve boss bitke. Ta bitka u igri dođe nakon 30-ak minuta igranja i ne radi se tu o izazovnoj borbi. Na kraju krajeva, standardna postavka težine u Hellblade 2 je dinamična, tako da igra postaje lakša što igrač više griješi.

Dakle, skoro polovica igrača koji su zaigrali Hellblade 2 na Xboxu nisu tu igru igrali duže od pola sata. A od svih igrača koji su igrali Hellblade 2 na konzoli, samo ih je 13% odigralo igru do kraja. I ta je statistika poražavajuća s obzirom na činjenicu kako se ovdje radi o dosta kratkoj igri koju se može završiti za 6-7 sati igranja.

Statistika je ponešto bolja na Steamu – ondje 84% igrača dobilo prvi achievement, a igru je završilo 37% igrača. No, kako smo na početku ustanovili, brojke na Steamu za Hellblade 2 slabije su nego u slučaju sedam godina starog prethodnika, tako da to baš i nije neka utjeha.

Sudeći po ovakvom rezultatu, Microsoftu neće dugo trebati da se odluči na dovođenje ove igre na PlayStation 5.