Predstavnik potrošača tuži Apple za 768 miliona funti zbog ažuriranja softvera 2017. godine, koje je usporilo starije iPhone telefone.
Justin Gutmann traži odštetu u ime blizu 25 miliona vlasnika iPhonea u Ujedinjenom Kraljevstvu koji su bili pogođeni Appleovim postupcima, prenosi Sky News.
Apple je priznao da je ažuriranje softvera, objavljeno 2017. godine, ometalo performanse uređaja, iako tvrdi da je softver trebao zaštititi trajanje baterije telefona.
Kritičari su optužili kompaniju da namjerno smanjuje efikasnost starijih modela kako bi potaknula kupce na kupovinu novijih.
Kompanija je prethodno platila 113 miliona dolara za rješavanje sličnog slučaja u Arizoni i 500 miliona dolara za drugi u Kaliforniji.
Gutmannova tužba podnesena je Žalbenom britanskom sudu za zaštitu tržišnog natjecanja, specijaliziranom sudskom tijelu Ujedinjenog Kraljevstva koje razmatra slučajeve koji se odnose na tržišne prakse.
Riječ je o zahtjevu za isključivanje - što znači da se ljudi koji su posjedovali iPhone 6, 6 Plus, 6S, 6S Plus, SE, 7, 7 Plus, 8, 8 Plus i iPhone X model ne moraju aktivno pridružiti slučaju kako bi tražili odštetu.
"Umjesto da učini časnu i zakonitu stvar svojim kupcima i ponudi besplatnu zamjenu, uslugu popravka ili kompenzaciju, Apple je umjesto toga zaveo ljude skrivajući alat u ažuriranjima softvera koji je usporio njihove uređaje do 58%", rekao je Gutmann.
„Pokrećem slučaj kako bi milioni korisnika iPhonea širom Ujedinjenog Kraljevstva dobili odštetu za štetu koju su pretrpjeli Appleovim postupcima.
Ako ovaj slučaj bude uspješan, nadam se da će dominantne kompanije ponovo procijeniti svoje poslovne modele i suzdržati se od ovakvog ponašanja", dodao je on.