Iako trenutno prodaje više hibrida nego "čistih benzinaca" Ferrari je jako ponosan na svoju tradiciju V12 motora i želi ih održati na životu za što je najbolji dokaz najnoviji model koji se zove prema broju cilindara: 12Cilindri.
Iz legendarne italijanske marka sada najavljuju da će nastaviti izbacivati automobile sa 6,5-litarskim V12 "monstrumom" sve dok ne bude zabranjen.
U razgovoru s novinarima australske publikacije Car Expert, Ferrarijev direktor marketinga proizvoda Emanuele Carando uvjerio je entuzijaste da snažan motor još uvijek ima svjetlu budućnost pred sobom: "Proizvodit ćemo atmosferske V12 sve dok nam zakon to dopušta. Nadamo se da će propisi u budućnosti nastaviti nuditi mogućnosti, vjerojatno uz nove benzin koji je održiviji."
U novom 12Cilindri Coupeu i Spideru, 6,5-litarski motor vrti se do 9.500 okretaja u minuti, ali motor je tehnički sposoban vrtjeti do 10.000 okretaja u minuti. Ruggero Cevolani, čovjek zadužen za V12 program, kaže da je niža granica okretaja bila namjerno odabrana da maksimizira isporuku snage. Dodao je da je Ferrari prije svega "inžinjerska firma", zbog čega su performanse bile prioritetnije od postizanja magične granice od 10.000 okretaja u minuti.
Prethodno je Ferrarijev glavni dizajner Flavio Manzoni priznao da je V8 s turbopunjačem bolji u smislu performansi od atmosferskog V12, dodajući da dvanaestocilindrična jedinica nije najučinkovitiji motor na tržištu. Ipak, kompanija se mora "boriti za ovaj motor" kako bi ga što duže održala na životu jer je emotivniji od manjih motora.
Iako V12 ima budućnost, Ferrari predviđa da će u nadolazećim godinama prodavati sve manje i manje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem nakon što stigne prvi električni Ferrari 2025. godine Do kraja desetljeća, cilj je da električna vozila čine 40 posto svih isporuka. Očekuje se da će još 40 posto biti hibridi, ostavljajući samo 20 posto za modele s "čistim benzinskim" pogonom.
Uprkos predviđenom postupnom smanjenju prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, izvršni direktor Benedetto Vigna rekao je prošle godine da "motori s unutrašnjim sagorijevanjem imaju još puno toga za napraviti". Usvajanje održivijih goriva smatra se mogućim rješenjem za održavanje ovakvih motora na životu "na duge staze".