Sjećate li ga se?

U Formulu 1 vraća se kontroverzni lik: Naredio je svom vozaču da izazove sudar, a sad stiže ugasiti požar

Dobio je otkaz u francusko-britanskom timu nakon skandala "crashgate", koji je izbio krajem ljeta 2009. godine

Italijan Flavio Briatore, bivši šef momčadi Benetton i Renault 1990-ih i 2000-ih, imenovan je izvršnim savjetnikom Alpinea, objavio je u petak francusko-britanski tim Formule 1.

"Alpine F1 Team potvrđuje da je Luca de Meo, izvršni direktor Renault grupe, imenovao Flavija Briatorea izvršnim savjetnikom za diviziju Formule 1", navodi se u saopćenju.

"Briatore će se uglavnom fokusirati na aktivnosti na visokoj razini tima, uključujući: pronalaženje vrhunskih talenata i analizu tržišta vozača, osporavanje postojećeg projekta kroz procjenu trenutne strukture i pružanje savjeta o određenim strateškim pitanjima u području sporta", objašnjava Alpine.

Autor jednog od većih skandala u historiji F1

Sada 74-godišnji Briatore, jedan od najjačih ljudi Formule 1 već dvadeset godina, dobio je otkaz u francusko-britanskom timu nakon skandala "crashgate" koji je izbio krajem ljeta 2009. godine.

Tokom Velike nagrade Singapura 2008., koja se održala 28. septembra na urbanoj stazi grada-države, Briatore je zamolio brazilskog vozača Nelsona Piqueta Juniora da dobrovoljno izazove nesreću kako bi pomogao svom španskom timskom kolegi Fernandu Alonsu, koji nije bio nesvjestan prevare, pobijediti u utrci.

Smatran odgovornim za planiranje ove prevare, Briatore je otpušten iz Renaulta 16. septembra 2009. prije nego što ga je pet dana kasnije doživotno suspendirao Međunarodni automobilistički savez (FIA), koji regulira Formulu 1.

Italijan je potom tu kaznu osporio pred francuskim građanskim sudovima koji su početkom 2010. dobili njegov slučaj, ocijenivši ovu doživotnu suspenziju nepoštenom.

Briatore dolazi ugasiti požar u Alpineu

Briatore je ekipi Benetton, koju je vodio od 1989. do 1997., omogućio da osvoji dva naslova svjetskog prvaka u vozačkoj kategoriji zahvaljujući Nijemcu Michaelu Schumacheru (1994., 1995.), kao i konstruktorsku krunu (1995.).

Njegov dolazak u Alpine događa se u lošem trenutku za momčad, koja ima katastrofalan početak sezone sa samo pet osvojenih bodova u devet utrka i koju potresaju napetosti odnosi između dva francuska vozača Pierrea Gaslyja i Estebana Ocona. Ocon, koji je udario suigrača u Monacu, napustit će momčad na kraju godine.