Formula 1 cvjeta kao nikad prije. Deset timova i njihovih 20 vozača svaki dan primaju zahtjeve za nova sponzorstva.
I sam trkaći serijal također bilježi veliko zanimanje. Stefano Domenicali (58), izvršni direktor vrhunske klase motosporta, primio je više od 30 upita iz gradova i zemalja koji žele ugostiti Grand Prix.
Utrkama sada obiluju u Americi. Uz Miami, Austin i Las Vegas, Formula 1 ove godine tri puta gostuje u Sjedinjenim Američkim Državama - nigdje drugdje Lewis Hamilton (38) i kompanija ne voze češće.
To, uz Netflixov dokumentarac "Drive to Survive", uzrokuju procvat američkog tržišta.
Ulaznice za Grand Prix koštaju i do 30.000 eura.
Odgovorni u Appleu očito su također primijetili koliko je unosno tržište ove trkačke serije. Prema izvještaju “Business F1”, tehnološki div stoga planira ulazak u Formulu 1. I to kakav!
U skladu s tim, proizvođač iPhonea mogao bi platiti 1,9 milijardi eura kako bi dobio ekskluzivna prava na utrke širom svijeta.
MLS bi trebao biti model za plan. Apple je kupio ekskluzivna prava za američku nogometnu ligu – i postigao potpuni uspjeh.
Samo prelaskom Lionela Messija (36) u Inter Miami, ovaj pružatelj streaminga navodno je stekao više od milion novih pretplatnika u jednoj noći.
Lako je zamisliti da bi se to dogodilo i u Formuli 1 ako do dogovora dođe. Ali, iza toga stoji veliki upitnik.
Razlog? Dok je Apple samo morao čekati da istekne ugovor MLS-u i sklopi novi, u Formuli 1 ponekad postoji poseban ugovor za svaku zemlju - s različitim uvjetima.
Dok ServusTV drži prava u Austriji do 2026., Sky je osigurao prijenos za Njemačku do 2027. godine.
To bi trebalo biti teško izvodivo i za Apple, čak i s ponudom teškom 1,9 milijardi eura.