Mate Rimac je na Facebooku najavio objavu, kako je napisano, "sljedeće prekretnice u historiji kompanije". Na službenom Faceu Rimac Automobili piše da je objava zakazana za danas u 20 sati po hrvatskom vremenu.
"Šta je sljedeće? Ovdje u Rimcu nikad ne odmaramo. Nakon nedavnog lansiranja Nevere, najavljujemo sljedeću veliku prekretnicu u povijesti naše tvrtke. Pridružite nam se u ovome i gledajte prijenos uživo 5. srpnja u 20 sati", piše u objavi Rimac Automobila.
Mate Rimac nedavno je predstavio Neveru, produkcijsku verziju svoje druge generacije hiperautomobila. Iz Rimac Automobila kazali su da je proizvodnja ograničena na 150 jedinica, a isporuke Nevere kupcima kreću već ove godine.
Cijena automobila je dva miliona eura, a proteklih sedmica recenzija se pojavila u gotovo svakom auto-moto magazinu i portalu.
"Nevera je najsnažniji serijski auto ikad proizveden, s 1900 konjskih snaga, ispod 2 sekunde od 0 do 100, ispod 9 sekundi na četvrt milje, što ga čini najbržim ubrzavajućim autom ikad na cesti. Pokazatelj nam je onoga što možemo smisliti u tehnologiji i raditi za druge proizvođače kao što su Porsche ili Hyundai koji su naši investitori. Naravno da želimo izgraditi snažan biznis u proizvodnji sportskih automobila", kazao je Mate Rimac o Neveri.
Iz Rimca su u najnovijoj objavi na Faceu ostavili i link gdje će se moći uživo pratiti objava, kako najavljuju, velike vijesti, prenosi Index.
Mate Rimac prije tri sedmice najavio je veliku vijest koju će konačno objaviti večeras. Bilo je to tokom govora u sklopu Auto@2030 Adria konvencije autoindustrije, u organizaciji Swiss School of Business and Managementa (SSBM).
Rekao je da mu je žao što na desetogodišnjem putu razvoja nije više ignorirao konkurenciju, odnosno što ju je previše analizirao, umjesto da radi po svome. Naglasio je da autoindustriju čekaju ogromne promjene - po njegovom mišljenju, u bliskoj budućnosti najvjerovatnije više neće biti vlasnika automobila, vozila će biti autonomna i neće se koristiti samo tri posto raspoloživog vremena kao sada, nego više od 90 posto.
"Promijenit će se gradovi, cijene nekretnina, bit će manje policije na cestama", istaknuo je Rimac, rekavši i da je u cijeloj toj priči još uvijek mnogo nepoznanica. Pitanje je, kazao je, hoće li se nekim novim klincima uopće ići na vozački ispit, hoće li imati vremena i volje servisirati vozila.
Najavio je i da će Rimac Automobili uskoro krenuti i sa serijskom proizvodnjom komponenti za vozila.
Proteklih sedmica špekuliralo se i o izlasku Rimca na berze, ali i o preuzimanju Bugattija. Njemački Manager Magazin pisao je, a Reuters prenio vijest, da Rimac Automobili 2022. izlaze na berzu s vrijednosti kompanije od pet milijardi eura.
Tada je Indexu iz Rimac Automobila kazano sljedeće: "Razmatramo različite mogućnosti, ali nije odlučeno u kojem ćemo smjeru ići."
Podsjetimo, ugovor o preuzimanju Bugattija vjerovatno će biti objavljen tokom ljeta, a prebacit će ovaj brend iz VW-a u Porsche. Car and Driver je nedavno objavio također da će Rimac i Porsche zatim pokrenuti zajedničku firmu s Rimcem, u kojoj bi Rimac bio većinski dioničar.
"Domoći se jednog Bugattija u dobi od 33 godine bilo bi dovoljno impresivno. No tokom ove godine očekuje se da će Volkswagen prepustiti brend Bugatti, ili barem njegov glavni dio, 33-godišnjem Mati Rimcu jer može bolje osmisliti električne pogonske sklopove koji će Bugattiju trebati u elektrificiranoj eri", pisao je nedavno Car and Driver o Rimcu.
I Spiegel je pisao o tome da Rimac preuzima Bugatti.
Bugatti bi pod vodstvom Rimca mogao proizvesti električni supersportski automobil s luksuznim ambijentom, pisali su mediji.