Brojne japanske tvrtke nedavno su počele koristiti umjetnu inteligenciju (AI) kako bi se uhvatile u koštac s nedostatkom radne snage, uključujući IT tvrtku Fujitsu i prodavača autodijelova Autobaks.
Dvije tvrtke započele su zajednička ispitivanja umjetne inteligencije u kolovozu i koriste asistenta pod nazivom "Rachel" koji može preporučiti proizvode na temelju vrste usluge koju korisnik treba, modela automobila i dostupnog inventara, izvještava Kyodo.
"Ljudi su još uvijek potrebni za zamjenu dijelova, ali umjetna inteligencija pomaže preporukom proizvoda", rekao je dužnosnik podružnice Fujitsua.
Japanska IT kompanija Oki Electric Industry i Kyushu Railway Company također su počele koristiti AI pomoć koja govori tri jezika - japanski, engleski i kineski - kako bi pomogla putnicima tijekom njihovih putovanja.
Istodobno, tokijski startup Sapeet stvorio je umjetnu inteligenciju za obuku osoblja korisničke službe, a taj je projekt implementiran u draguljarnici u srpnju