NOVA TEHNOLOGIJA

Udar na kriminalce: Meta koristi prepoznavanje lica u borbi protiv cyber-kriminala

Predviđeno je poduzimanje novih mjera u borbi protiv lažnog oglašavanja.

Meta, matična kompanija Facebooka i Instagrama, objavila je da će integrirati tehnologiju za prepoznavanje lica u svoj automatizirani sistem moderiranja, objavio je francuski dnevni list Le Monde. Cilj je efikasnije identificirati lažno oglašavanje koje šteti imidžu poznatih ličnosti kao što su Elise Lucet i Jamel Debbouze. Takvi obmanjujući oglasi stvaraju visok profit za počinioce koji se kriju iza složenih mreža.

Novi sistem upoređuje sumnjive oglase sa fotografijama poznatih ličnosti na njihovim Facebook i Instagram profilima. Ako se pronađe podudarnost, oglasi će biti odmah obrisani. Pored toga, sistem također može identificirati naloge koji pokušavaju da se lažno predstavljaju kao poznate ličnosti. Meta trenutno testira ovu tehnologiju sa ograničenim brojem poznatih ličnosti, ali planira dodati 50.000 javnih ličnosti u sistem do decembra ove godine.

Osim toga, Meta želi omogućiti korisnicima koji su izgubili pristup svojim računima da povrate pristup putem prepoznavanja lica. Da bi to učinili, oni moraju postaviti video svog lica koji je vidljiv samo na platformi. Što se tiče zaštite podataka, kompanija naglašava da se svi podaci brišu odmah nakon upotrebe. Ova najava je prva od 2021. godine, kada je Meta rekao da će prestati koristiti automatsko prepoznavanje lica za identifikaciju ljudi na fotografijama i videozapisima.