DORITOS SILENT

Umjetna inteligencija uspjela je riješiti problem koji muči brojne gamere

Prilikom razvoja aplikacije kompanija je prvo snimila skoro 500 ljudi tokom jedenja čipsa, a zatim su iskoristili tehnologiju koja je simulirala oko 5 hiljada zvukova krckanja
FOTO: Ilustracija/GameSkinny

Istraživanje koje je proveo PepsiCo pokazalo je kako tokom igranja gameri često nose slušalice, ali i kako mnogi vole grickati, najčešće hranu poput hrskavog čipsa. No dok oni uživaju u svojim grickalicama, zvuk krckanja prilično ometa ostale gamere koji s njima komuniciraju jer je taj zvuk dodatno naglašen na slušalicama.

Iz ove kompanije, koja proizvodi popularan čips Doritos koji je poznat upravo po svom krckanju i taj je zvuk jedna od stvari koju potrošači naročito vole, pokušali su pronaći rješenje s kojim bi omogućili ljubiteljima njihovih proizvoda da i dalje uživaju u čipsu, ali da taj zvuk ne ometa druge osobe s kojima komuniciraju tokom igranja videoigara. Jedno su vrijeme čak razmišljali i o novoj vrsti čipsa koja će biti manje hrskava, no kako je upravo to jedna od stvari koju svi obožavaju kod Doritosa, od nje su odustali, a rješenje su pronašli u tehnologiji, odnosno umjetnoj inteligenciji.

Ova je tehnologija iskorištena za razvoj posebnog softvera koji stišava zvuk krckanja. Nazvan Doritos Silent, za sada je namijenjen samo korištenju s ličnim računarima, a s vremenom će postati dostupan i na drugim uređajima. Fernando Kahane iz Pepsija kaže kako je ovaj softver prvenstveno namijenjen gamerima, iako se može koristiti u svim situacijama kada se želi prigušiti zvuk krckanja čipsa. Doritos Silent rezultat je kontinuirane posvećenosti inovacijama i podizanju iskustva gamera, objasnio je Kahane.

Prilikom razvoja aplikacije kompanija je prvo snimila skoro 500 ljudi tokom jedenja čipsa, a zatim su iskoristili tehnologiju koja je simulirala oko 5 hiljada zvukova krckanja. Nakon toga su snimili ljude koji razgovaraju i pomiješali te razgovore sa zvukom krckanja, a zatim su trenirali umjetnu inteligenciju kako bi mogla razlikovati ta dva zvuka. Morali smo napraviti nešto što bi zaista moglo odvojiti zvukove glasova i krckanja, objasnio je Kahane te naglasio da, iako je ta tehnologija trenirana na Doritosu, može se primijeniti i na drugom čipsu, štapićima pa čak i na sirovom povrću.

S ovom je tehnologijom PepsiCo omogućio još bolje iskustvo za ljubitelje videoigara koji mogu uživati u igranju dok grickaju omiljene grickalice, pri čemu neće ometati druge gamere s različitim i često iritantnim zvukovima, prenosi Zimo