Centar za savjetovanje, edukaciju i analizu “Be Star” 29. maja u hotelu “Hills” u Sarajevu organizuje jednodnevni seminar na temu “Korporativni identitet i moć prodaje” namijenjen tržišno-orijentisanim kompanijama.
Seminar o Korporativnom identitetu i prodaji/pregovorima spoj je tradicionalnih i inovativnih metoda za unaprijeđenje vašeg poslovanja. Od vrhunskih prodajnih menadžera sa dugogodišnjim iskustvom saznajte kako funkcioniše proces prodaje i komunikacije kroz sve faze, te najbitnije poslovne procese. Seminar vode vrhunski prodajni menadžeri Mladen Komarica i Jasmin Hasančević.
Mladen Komarica, direktor Centra za analizu i poslovno savjetovanje BESTAR-Sarajevo, u toku svoje dugogodišnje karijere održao je više stotina seminara seminara, radionica, motivacijskih treninga i treninga prodaje. Zadnjih 20 godina bavi se prodajom. Dobitnik je mnogih priznanja iz oblasti prodaje i prodajnih vještina.
Jasmin Hasančević, direktor ICC – International Creativity Company-Tuzla, je profesionalni komercijalni trener, consultant za razvoj tržišta. Posjeduje tri EU (Francuska- Austrija – Slovenija) certifikata za komercijalne vještine, tehniku prodaje i upravljanje ljudskim resursima. U okviru ličnog poslovnog angažmana radio je na projektima razvoja nekoliko evropskih brendova. Iza sebe ima iskustvo od 22 godine i veliki broj održanih seminara u BiH i inostranstvu. Ekspert je za razvoj APL programa poslovne lojalnosti.
Korporativno pozicioniranje u redovnim i vanrednim situacijama i izgradnja korporativnog identiteta su najvažniji elemenati ugleda kompanije preko kojih kompanija ili ustanova, ispravnim strateškim planiranjem, osvješćuje svoje potrošače i one koji to tek trebaju postati, o kvaliteti svojih proizvoda ili usluga.
Cilj seminara je pokazati kako je tržišna pozicija kompanije rezultat dostignutog nivoa efikasne i profesionalne prodaje, te sofisticiranih načina progovaranja prilagođenih stilovima EU tržišta. Također, cilj je da se pokaže mogućnost i potreba percipiranja spoja tradicionalnog i digitaliziranog načina prodaje i pregovora.
Seminar je namjenjen pravnim i fizičkim subjektima, vlasnicima preduzeća, direktorima, izvršnim direktorima, srednjem i nižem menadžmentu, projektnim menadžerima, voditeljima timova, trgovcima-agentima prodaje, prodajnom osoblju, komercijalistima, onima koji se uskoro spremaju dobiti posao u komercijalnom sektoru ili preuzeti ulogu rukovoditelja na bilo kojem nivou.
Teme seminara su korporativni identitet (Glavni segmenti korporativnog identiteta; Korporativni imidž) i prodaja//pregovori (Uvod u prodaju, organizaciono i korporativno ponašanje; Segmentacija baza klijenata; Prepoznavanje potreba klijenata; Sistem preporuka i lead management; Proces prodaje; Prodajne vještine i tehnike postavljanja pitanja; Motivacija i percepcija; Psihologija i tipovi ličnosti; Verbalna i neverbalna komunikacija; Vještine pregovaranja; Vještine prezentacije i demonstracije; Time management – Lokus kontrole i Prepoznavanje potreba klijenata).
Ishodi nakon seminara- za kompaniju- veća produktivnost zaposlenih mjerena jedinicom učinka, manji troškovi edukacije i razvoja (outsourcing), povećanje lojalnosti zaposlenih, bolje vještine u kontaktu sa klijentima/korisnicima i diferencijacija kompanije sa stanovišta ljudskih resursa, sistemski pristup razvoju i prodaji, konkretne smjernice za način rada; Za zaposlene – razvoj vještina i kompetencija, jednostavnije obavljanje redovnih aktivnosti, razvoj kreativnosti zaposlenih, jasna uputstva za rad sa klijentima/korisnicima usluga, povećana prodaja, povećanje zadovoljstva zaposlenih.
Kotizacija za učesnike iznosi 280,00 KM (sa PDV-om). Posebni uslovi kotizacije: kotizacija po učesniku za 2-4 učesnika ( iz jedne kompanije ili organizacije) ostvarujete popust od – 10%; Kotizacija po učesniku za 5 i više učesnika ( iz jedne kompanije ili organizacije) ostvarujete popust -20 %.
S obzirom na aktuelne epidemiološke mjere, broj mjesta je ograničen.
Učesnici seminara dobijaju profesionalnu brošuru – Vodič u prodaji, certifikat i potvrdu o učešću na seminaru, stručne Newsletter-e u naredna 4 mjeseca nakon održanog seminara.
Za sve učesnike u sklopu cijene uključen je i ručak na bazi švedskog stola zajedno sa kafom i osvježavajućim pićima za vrijeme predviđenih pauza.
Prijave i informacije na mail [email protected], putem broja telefona 062/721-124 ili putem kontakt forme na stranici bestar.ba. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam aplikaciju, detaljnu agendu i predračun za plaćanje kotizacije. Popunjenu aplikaciju i dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je do 28.05.2021. poslati na email: [email protected] kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun dobijate nakon održanog seminara.
U promjenjivom biznis svijetu uvijek trebate biti korak ispred, a jedini način da to i ostvarite jeste da znate više i konstantno radite na sebi. Mi smo tu da Vam otkrijemo kako da uvijek budete spremni za sve izazove koje biznis scena nosi. Požurite sa prijavom, čekamo Vas!