Uprkos lakšim materijalima i digitalnoj tehnologiji, automobili svake godine postaju sve teži, uglavnom zato što i dalje rastu. To se odražava i na popisu najprodavanijih modela u Evropi.
U početku su automobile činili težima uglavnom poboljšani sigurnosni kavezi i zaštita od sudara, a nakon toga je to bila potreba vozača za više luksuza. No posljednjih godina SUV-ovi rastu u popularnosti. Stvari izgledaju još gore u budućnosti jer će sve više dominirati još teži električni SUV-ovi.
Prema podacima francuske konzultantske kuće Inovev, automobili proizvedeni u Evropi danas su u prosjeku 7 centimetara viši, 10 centimetara širi i 20 centimetara duži nego što su bili 2000. godine. Prosječna masa automobila od 2000. godine porasla je za 20 posto na oko 1,5 tona. Broj SUV-ova sada čini 40 posto ukupnog prodajnog tržišta, a elektrificirana vozila 25 posto proizvodnje u Evropi.
Prema Inovevu, udio SUV-ova u prodajnim brojkama u Evropi porastao je s 3 posto u 2000. godini na 46 posto tržišta prošle godine, odnosno 5,2 miliona novih SUV-ova i crossovera u jednoj godini. Prošle je godine u SAD prodano 7,6 miliona SUV-ova, a u Kini čak 11,2 miliona primjeraka. Konzultanti očekuju da će se broj registracija SUV-ova u svijetu povećati s 32 na 35 miliona vozila u sljedeće dvije godine. Poseban je problem s parkirnim garažama gdje mnoga mjesta postaju premala.