Zemlje regiona postaju sve zanimljivije za velike evropske trgovačke lance.
Osim Lidla koji se širi u Srbiji, a najavljuje ulazak na tržišta Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Sjeverne Makedonije, posljednjih mjeseci se govori i o planovima francuskog lanca marketa Carrefour.
Bloomberg Adria javlja da bi ovaj, jedan od najvećih svjetskih maloprodavaca po prihodima – mogao da stupi na srbijansko tržište.
“Možemo da vas obavijestimo da naša grupa nastavlja da sprovodi strategiju razvoja definiranu strateškim planom za period do 2026. godine, koji ima cilj otvaranje prodavnica u deset novih zemalja”, poručili su iz Carrefoura za Bloomberg Adriju, ne precizirajući koje su to države u pitanju.
“U ostvarivanju ove strategije razvoja, srpsko tržište i balkanski region bi mogli biti interesantni za Carrefour Group do 2026. godine”, dodali su oni.
Također su podsjetili da je Carrefour International Partnership – odgovoran za razvoj saradnje grupe sa lokalnim partnerima kroz franšizne ugovore – nedavno objavio povratak u Grčku i Bugarsku, gdje je već otvoreno nekoliko desetina prodavnica.