Dacia ima sjajne rezultate - na evropskom tržištu ova marka je po prodaji skoro dostigla matični Renault i drži 3,6 procenta udjela.
Ovo ne čudi jer vozila rumunske marke nisu samo jeftina, već su i praktična, izdržljiva i nude vrlo veliku vrijednost za novac.
To dokazuje i novi Duster, ali i nedavno predstavljeni Bigster, prvi model brenda iz C segmenta.
Dacia Bigster je dugačka 4.570 centimetara, ali pripada kompaktnoj klasi, odnosno takozvanom C-segmentu, popularno zvanom i Golf klasa, u kojoj Dacia namjerava da nastavi sa napadom na tržište, prenosi Autostart.
Postoji prilično veliki jaz između Sandera i Dustera, kako po pitanju dimenzija, tako i po pitanju cijene, pa se ovdje otvara prostor za novi model.
Uz to, i sam Renault je već dao naslutiti da bi nasljednik zastarjelog Megane modela sa SUS modelima mogla biti neka nova Dacia.
Na nedavnom lansiranju Bigstera, Dacia je saopćila:
"Kao što je najavljeno u strateškom planu Renaulution u januaru 2021, Dacia je na putu osvajanja C segmenta.
Dacia je već vodeća evropska marka u B segmentu i sa Bigsterom ulazi u C-SUV segment".
O kakvim se automobilima radi, pokušali su da otkriju novinari britanskog Autocara u razgovoru sa direktorom Dacije Denisom Le Votom.
Prema njegovim riječima, među novim modelima bi mogao biti karavan, ali još nije htio da otkrije ništa konkretno.