Od Miu Miu preko Loewea do Ballyja, neki od najpoznatijih dizajnera pozdravljaju povratak otmjenih - i razdornih - cipela za brod ili popularnih brodarica.
Inače poznata kao palubna cipela ili mokasina za brod, ova je kategorija obuće doživjela preporod na modnim pistama za proljeće/ljeto 2024., a od tada je uočena na nogama najupućenijih modnih ličnosti, piše Hollywood Reporter.
Prvi put ih je 1935. predstavio Paul A. Sperry, stil je rođen iz nužde, služeći kao sigurno i praktično rješenje protiv klizanja. Njegov istoimeni brend, Sperry (poznat kao Sperry Top-Sider do 2015.), zaista je postao sinonim za cipelu s potpisom.

Upravo prošle sedmice, brend je sklopio partnerstvo s Aritzijom na sada već rasprodanoj Sperry X Aritzia Authentic Original Boat Shoe.
Tokom godina, nekada skromni izbor obuće dobio je novi život kao pomalo statusni simbol. Dok posjedovanje cipela za brod više nije pokazatelj bogatstva zbog povezanosti s vlasništvom jahte, samo po sebi, aerodinamična silueta sada služi kao statusni simbol iz potpuno novog razloga: najveće modne kuće ih vraćaju. Jedna od njih je Miu Miu,

Tradicionalno nošene bez čarapa i uparene s otmjenom garderobom, kožne mokasine dobivaju "cool girl" preobrazbu, često viđene stilizirane sa zgužvanim, spuštenim čarapama i opuštenijim siluetama. A ponekad se tipična kožna konstrukcija potpuno izbaci kroz prozor - uzmite Loeweov par sirovog trapera, na primjer.
Prema svemu sudeći, brodarice će biti hit ljeta 2025. godine.