Po pitanju zanimljivih videoreklama autoindustrija gotovo da i nema pravu konkurenciju.
Posljednjih godina primjetan je deficit kreativnosti u autoindustriji, što je vidljivo i u pogledu promotivnih kampanja. Vratimo li se samo dvadeset godina unazad, možemo vidjeti jednu od najboljih reklama za automobil.
U pitanju je Hondina reklama pod nazivom Tho Cog (zupčanik), koja je premijerno predstavljena 2003. godine. Reklama je vrlo brzo postala hit iako je emitirana na samo tri tržišta, i to britanskom, švedskom i australskom. Izazvala je toliki interes da je dobila i mali dokumentarac u kojem je objašnjeno kako je snimljena.
Reklama je snimana čak sedam mjeseci, a kad ju pogledate, bit će vam jasno zašto je kreirana toliko dugo. Sam razvoj sistema je trajao četiri mjeseca, a preostala tri potrošena su na izvođenje, snimanje i montažu. Najmanje promjene u temperaturi ili vjetru utjecale bi na izvedbu, a sama reklama je trajala toliko dugo da je snimana u dva dijela.
Sve ostalo je napravljeno bez korištenja CGI-ja (računalno generirane slike) ili nekih drugih efekata. Upravo tako, sve u ovoj reklami je stvarno, a to je znala cijeniti i publika. Zbog ove reklame Honda je u Velikoj Britaniji zabilježila rekordnu posjećenost na službenim stranicama.