Južnokorejski brend ima više od zdravog razuma, ekonomičnosti goriva, solidnog kvaliteta i najnovije tehnologije. Oznaka podružnice Hyundai to jasno pokazuje svojim samouvjerenim i prepoznatljivim dizajnom. Ali očigledno je malo poznato da Kia također ima izrazito sportsku stranu. Primjer: Stinger.
Kupe sa četvoro vrata i više od prijatne opreme koji je iznenadio Južnokorejce 2017. Sa najmanje 200 i do 370 KS iz 2,0-litarskog R4, kao i 3,3-litarskog V6 benzinskog motora i dvolitarskog dizela. U osnovi pogon na zadnje točkove. Standardno u velikom Ottu (gdje je snaga smanjena na 366 KS) i opciono pogon na sve kotače u dizel-motoru, uvijek u kombinaciji sa osmobrzinskim automatskim mjenjačem. A šasija i upravljanje su robusni, ali i dalje udobni i pogodni za porodice.
Stinger ne treba da zazire od poređenja sa konkurentima. Kada je u pitanju spontanost ubrzanja i stabilnost staze, gotovo je na nivou. I stvara trenutke iznenađenja i radoznalih, zainteresiranih pogleda jer Kia jedva da je poznata na ovaj dinamičan način, a Stinger je u suštini egzotičan automobil. Onaj koji je stimulativan, ali nije naporan, zaista je zabavan za vožnju.
Prelaskom ideje sporta i performansi na električni nivo, era motora sa unutrašnjim sagorijevanjem se trenutno bliži kraju. Od čega Stinger nije izuzet. Ukinuta verzija, sa glatkim V6, homogenom promjenom brzina i ne previše brzim, ali efikasnim kočionim sistemom, odradila je dostojne oproštajne počasne krugove u gradu i na selu.
Tehnički podaci:
Motor: 3,3 l V6 turbobenzinac.
Snaga: 366 KS/510 Nm
Prenos: 8 G automatski.
Pogon: na sve kotače
Cijena: od 77.990 eura