Većini je miris novog automobila neodoljiv, a mnogi nastoje napraviti sve da ga što duže sačuvaju.
U tim nastojanjima pomažu i proizvođači mirisa, pa se u specijaliziranim trgovinama mogu naći kojekakvi mirisni "borići" koji imitiraju miris automobila. I to nakratko, a o uspješnosti mirisne note prosudit će sami korisnik.
Ipak, teško je nadomjestiti miris koji stvaraju brojne arome najčešće nastale kao posljedice proizvodnog procesa i niza različitih materijala. Nakon proizvodnje ti materijali i dalje emitiraju određen miris u svojem procesu "sazrijevanja". U svakom slučaju, sve je više studija koje kažu da ti mirisi i nisu toliko zdravi.
U Nissanu ipak misle kako je miris novog automobila sastavni dio doživljaja kupovine i vlasništva novog automobila. A tu na scenu stupa Peter Karl Eastland, hemičar i forenzičar koji se specijalizirao upravo u ovom području. Ono što ga izdvaja je vrlo istančan osjet mirisa, što je itekako bitno u njegovom poslu. To je mirisanje novih automobila i učešće u izboru pojedinih materijala interijera. Njegov zadnji posao bio je novi Qashqai na kojem je pokušao postići harmoniju mirisa. Koliko je bio uspješan, odnedavno možete i sami provjeriti ako se zavučete u kabinu novog Nissana.