pokušaj stabilizacije

Volkswagen ima novu marku i automobil. Napada ogromno tržište

Kao dio svoje strategije "U Kini za Kinu", Volkswagen pokušava stabilizirati tržišni udio, koji je u opasnosti zbog napada niza kineskih marki. Njemački proizvođač automobila predstavio je prvi model nove Volkswagenove podmarke: ID. UNYX. Nova marka i novi SUV dijele ime, dakle električni kupe SUV zvat će se ID. UNYX, kao i cijela nova podmarka automobila, koju će uskoro pratiti i nova vozila.

Kažu u Volkswagenu da novi automobil karakteriziraju progresivan dizajn, pametno sučelje čovjek-stroj (HMI) s personaliziranim 3D avatarom i dometom od više od 600 kilometara. ID. UNYX je namijenjen kineskom tržištu i najnovija je faza razvoja inteligentnih umreženih vozila iz Volkswagena. S novim modelom Volkswagen otvara i 40 trgovina u 20 gradova koje će nositi naziv UNYX.

Planirano je proširiti ponudu modela nove Volkswagen podmarke ID. UNYX s još četiri vozila u sljedeće tri godine uz novootkriveni automobil. To će uključivati ​​SUV-ove, kao i limuzine. ID. UNYX je nastao u Volkswagenovom novom centru za inovacije i razvoj u Hefeiju, u istočnoj Kini, prenosi HAK revija. Ova lokacija usmjerena je isključivo na razvoj najnovije generacije pametnih električnih vozila za lokalno tržište. ID. UNYX se također proizvodi u Hefeiju, u jednoj od najnaprednijih tvornica električnih vozila Volkswagen grupe.

Automobil pokreće električni pogonski motor od 210 kW (286 KS) na stražnjoj osovini. Motor se napaja iz baterije od 77 kWh (neto). Pogonski sustav može postići domet do 621 km. Planirana je i verzija s pogonom na sve točkove s dva električna pogonska motora i snagom od 250 kW (340 KS).