Mijenja strategiju

Volkswagen ima odgovor na pad prodaje električnih automobila

Volkswagen planira povećati ponudu plug-in hibridnih automobila kao odgovor na usporavanje potražnje za električnim vozilima.

Proširenje portfelja PHEV vozila jedan je od VW-ovih glavnih prioriteta, rekao je izvršni direktor Thomas Schafer.

Taj je potez promjena smjera u odnosu na prethodnu strategiju fokusiranja uglavnom na električna vozila kroz liniju s oznakom ID, piše Bloomberg.

"Kupci sada žele plug-in hibride, uključujući Kinu i Sjedinjene Američke Države", rekao je Schafer.

Prodaja plug-in hibrida u Europi rasla je brže od prodaje električnih vozila ranije ove godine.

Volkswagen je mijenjao svoju električnu strategiju nakon odgode nekih modela i zaostajanja u Kini, gdje dominiraju lokalne marke.

Prošle je godine proizvođač odustao od planova za izgradnju tvornice električnih vozila u Njemačkoj vrijedne dvije milijarde eura.

VW-ova najnovija hibridna tehnologija, koja se koristi u modelima kao što su Passat i Tiguan, već nudi električni domet veći od 100 kilometara, prenmosi HAK Revija.