Novi Grand Wagoneer zasad kao koncept za Jeep predstavlja puno toga: povratak ikonskog modela (naročito obljubljen u Americi), prvi veliki model s tri reda sjedišta od davno zaboravljenog Commandera i jedini model unutar grupacije FCA u visokoprofitabilnom segmentu velikih SUV-ova.
Prije nego što serijski Grand Wagoneer krene u proizvodnju sljedećeg ljeta u FCA-ovoj tvornici Warren Assembly u Michiganu, zasad imamo priliku upoznati konceptni model koji pokazuje mnogo o dizajnu i unutrašnjosti, no tehničke značajke Jeep još uvijek ne otkriva.
U osnovi, Grand Wagoneer je SUV punog formata izrastao na osnovi pick-upa Ram 1500. Oba su vozila izrađena sa samonosivom karoserijom, ali Jeep koristi neovisan stražnji ovjes, za razliku od krute stražnje osovine Ram kamioneta.
Budući Wagoneer će se mjerama suprotstaviti Chevroletu Tahoe i Suburban, premda Jeep još nije iznio detalje o dimenzijama. Standardna verzija Wagoneer pritom će biti konkurent Chevyju i GMC modelima, dok se otmjeniji Grand Wagoneer suprotstavlja luksuznim SUV-ovima punog formata poput Cadillaca Escalade, Lincolna Navigatora, pa čak i Range Rovera i Mercedesa GLS.
Kao takav, koncept Grand Wagoneer odlikuje snažan i pomalo drski dizajn kakav biste i očekivali od američkog luksuznog SUV-a: puno kroma, masivni 24-inčni tčkovi i brojni detalji koji se nalaze u rasvjetnim elementima, značkama i rešetki. Nažalost, ne vidimo velik utjecaj ikonskog Wagoneera u potpuno modernom dizajnu novog modela, no i ovaj koncept izgleda upečatljivo.
Kabina izgleda bogato, moderno i elegantno, s lijepom mješavinom drveta i kože. Broj zaslona koji se nalazi u unutrašnjosti gotovo je apsurdan: uključuje digitalni zaslon instrumenata, dva zaslona Infotainmenta i kontrole ostalih funkcija u sredini kokpita, dva stražnja ekrana za zabavu postavljena u naslone prednjih sjedala, zaslon između sjedala u drugom redu za kontrolu klime i drugih funkcija, pa čak i zaslon na kokpitu posebno za suvozača - dakle ukupno sedam ekrana!
U Jeepu kažu da će Wagoneer koristiti novu verziju FCA-inog softvera infotainmenta pod nazivom UConnect 5, a nudit će i opcionalni vrhunski audio sistem kompanije McIntosh.
Tri reda sjedišta bit će standardna, a ova konceptna verzija nudi konfiguraciju za sedam putnika s luksuznim "foteljama" u drugom redu. Očekuje se da će Jeep ponuditi i prostor za osmero putnika s tri sjedalice u drugom redu s tim da u ovom trenutku još nije jasno hoće li Jeep ponuditi dvije različite duljine međuosovinskog razmaka kao njegovi glavni suparnici.
Sve što znamo o pogonu koncepta Grand Wagoneer jest da se radi o nekoj vrsti plug-in hibridnog pogonskog sklopa. Proizvodni će model svoju ponudu motora vjerovatno dijeliti s Ramom 1500, što bi značilo hibridne 3,6-litrene V6 i 5,7-litrene V8 motore i možda turbo-dizelski 3,0-litreni V6 za tržišta poput Evrope.
Jedno je sigurno, plug-in hibridna verzija sigurno će ići u proizvodnju. Pogon na četiri točka bit će standardni, a Jeep kaže da će ponuditi tri različita 4x4 sistema i opcijski zračni ovjes.
Predsjednik Jeepa Christian Meunier rekao je da će najluksuzniji Gran Wagoneer stajati više od 100.000 dolara što je lijepa cifra za jedan Jeep, posebno u Sjedinjenim Državama, no standardni će Wagoneer startati od oko 60.000 dolara kad krene u proizvodnju.