Iako Facebook neće čitati vaše privatne razgovore, dućani s kojima razgovarate to mogu, što znači da oni vaš razgovor mogu koristiti za marketinške svrhe koje uključuju i sam Facebook.
Rok za prihvaćanje novih uvjeta korištenja WhatsAppa sve je bliži, a kompanija i dalje pokušava pojasniti kako će to utjecati na korisničko iskustvo i nivo privatnosti.
Za nešto manje od mjesec dana konačan je rok za pihvatanje pravila korištenja WhatsAppa. Ako želite nastaviti koristiti WhatsApp nakon 15. maja, morat ćete ih prihvatiti, no vodite računa da ona ne zadiru u vašu privatnost na način na koji ste (možda) mislili, tportal.
Na šta treba paziti?
Novi uvjeti korištenja WhatsAppa napravljena su zbog dućana na Facebooku, objašnjava WABetaInfo. Ako odlučite kupovati putem Facebooka i imate WhatsApp, nova pravila dozvoljavaju osoblju online dućana da vas kontaktira i s vama komunicira putem WhatsAppa.
Poruke koje razmjenjujete s prijateljima i rodbinom nikad ne dolaze u ruke WhatsAppa – interna statistika koja broji minute korištenja, ID vašeg uređaja i kontakte s kojima stupate u kontakt, podsjećamo, ovdje se ne spominje. Unatoč tome, WhatsApp nikad neće čitati vaše poruke.
Problem ili razlika dolazi u vidu komunikacije s dućanima. Premda Facebook neće čitati vaše privatne razgovore, dućani s kojima razgovarate to mogu, što znači da oni vaš razgovor mogu koristiti za marketinške svrhe koje uključuju i sam Facebook.
Dobra strana priče je da razgovori s dućanima spadaju u drugu kategoriju: business chats iliti poslovni razgovore. Ulazak u ove razgovore je potpuno opcionalan, što znači da premda morate prihvatiti nova pravila, ne morate ulaziti u razgovore sa dućanima, koristiti Facebook dućane niti se izlagati potencijalnom praćenju.
Ukoliko nova pravila ne prihvatite, nakon zakazanog datuma nećete moći slati niti primati poruke, ali ćete moći obavljati pozive i primati notifikacije. Ukoliko ih ni nakon toga ne prihvatite, imat ćete točno 120 dana prije nego što kompanija vaš račun proglasi neaktivnim i izbriše ga.
Sve po starom
Facebook je nove karakteristike napravljene za Facebook dućane već pokušao objasniti u sklopu promjene uvjeta korištenja objavljene početkom godine. Činjenicu da komunikacija putem WhatsAppa u nekim okolnostima može biti praćena mnogo ljudi nije u cijelosti razumijelo, pa su zaključili da ih Facebook pokušava obmanuti.