Elon Musk kupio je, u vrlo kontroverznom poslovnom potezu, Twitter u oktobru 2022. godine, plativši za njega 44 milijarde dolara i odmah započeo s promjenama. Od masovnih otpuštanja, preko uvođenja naplate verifikacije računa, pa sve do velikog redizajna i rebrandinga – godinu i po nakon akvizicije Twitter više ne liči na sebe, odnosno društvena mreža X postala je sasvim jedno novo mjesto.
Musk tvrdi da im se finansijska situacija popravlja, da korisnici sve više vremena provode na toj mreži, a kao generatore dužih posjeta ističe fokus na video sadržaje. Ipak, društvenu mrežu gotovo svi i dalje zovu Twitter, iako je ona od jula prošle godine promijenila ime u "X".
Platforma X davni je Muskov san, imati jednu "superaplikaciju" za tekstualnu komunikaciju, pozive, dijeljenje slika i videa, mobilna plaćanja, pronalaženje posla ili ljubavne veze, i slično – pa je u skladu s time namjerio s nje izbrisati svaki spomen nekadašnjeg Twittera. X je odavno već glavni brand na mobilnim aplikacijama i desktopu, a posljednji vidljivi trag prethodnika bila je tek domena twitter.com, na kojoj se ta platforma nalazila sve do ove sedmice.
Ovog petka službeno je X smješten na svojoj domeni, X.com, koju je Musk kupio iz sentimentalnih razloga prije same platforme, još 2017. godine, kada nije imao jasan plan šta će s njom napraviti.
"Svi glavni sistemi sada su na X.com", napisao je vlasnik te platforme, zabivši tako posljednji ekser u kovčeg mnogima omiljene plave ptičice.
Za same korisnike najnovija promjena ne znači mnogo, budući da domena twitter.com i dalje preusmjerava promet na X.com, no neki bi se mogli naći izlogirani s desktop sučelja, odnosno morat će se na platformu ponovno prijaviti. Za sve čiji sadržaji na webu ovise o X-u, redirekcija domene mogla bi donijeti određene poteškoće u prikazu umetnutog sadržaja s te platforme.