YouTube svojim korisnicima daje još jedan razlog za pretplatu na ”Premium”.
Radi se o tipki ”Ask”, koju će s vremenom YouTube implementirati u svoje Premium mogućnosti širom svijeta.
YouTube zaista sve više i više želi da se sve veći broj korisnika, iz nepoznatog razloga, pretplati na YouTube Premium. Preplavljivanje besplatne verzije YouTubea reklamnim sadržajima gdje god je to moguće i blokiranje programa za blokiranje oglasa, sve su to načini na koje Google primjenjuje kako bi vas natjerao na klik na tipku za pretplatu na Premium segment YouTubea. No, najnovija opcija, koje su se dosjetili stručnjaci iz YouTubea, donekle ima smisla.
Nakon podizanja cijena pretplate, YouTube sada želi korisnicima Premiuma dati AI iskustvo, koje oni koji nisu pretplatnici neće dobiti. Prethodno u eksperimentalnoj fazi, novi AI alat za razgovor sada je dostupan korisnicima YouTube Premiuma u SAD-u i to samo unutar Android aplikacije. No kako stvari stoje, ako sve prođe po planu, nova mogućnost trebala bi uskoro biti dostupna i u ostalim dijelovima svijeta.
O čemu se tačno radi?
Korisnici mogu pokrenuti alat i na taj način mogu dobiti dublji uvid u videozapise koje pretražuju. Na primjer, ako korisnik pretražuje recepte, može postaviti pitanja poput: “Koje sastojke koristi taj i taj recept”? Ako korisnik bude htio, moći će i zatražiti sažimanje videozapisa te preporučivanje onog videozapisa koji je povezan sa sadržajem kojeg korisnik pretražuje.
Za korištenje nove mogućnosti korisnik će samo morati kliknuti na tipku ”Ask” ili “Pitaj” koja se nalazi ispod playera. Nakon toga će moći odabrati jedan od upita ili ako bude htio, moći će postaviti vlastito pitanje. Princip je sličan mogućnosti ”Ask Photos” ili Pitaj fotografije, koja je dio Google Fotografija. Ovu mogućnost pokreće alat za umjetnu inteligenciju Gemini, a sama mogućnost ”Ask Photos” korisniku omogućuje interakciju s aplikacijom Google Fotografije na odabranom jeziku.
Sve ovo upućuje na to da je YouTube spreman implementirati što je više moguće AI mogućnosti, ne bi li pridobio što je moguće više korisnika na Premium plan. Hoće li u tome uspjeti ili ne, vrijeme će pokazati.