YouTube donosi nove smjernice za upravljanje AI-generiranim deepfake sadržajem, koje su podijeljene u dvije kategorije: jedne su strožije kako bi zaštitile muzičku industriju partnera platforme, dok su druge opuštenije i odnose se na ostali sadržaj. Tvorci sadržaja će morati označavati AI-generirani sadržaj, posebno kad su u pitanju izbori ili aktuelni sukobi. Oznake će biti vidljive u opisima videozapisa i na samim videima koji sadrže osjetljiv materijal.
YouTube kaže da će kazne za netačno označavanje AI-generiranog sadržaja varirati, ali mogu uključivati uklanjanje sadržaja i gubitak monetizacije. Međutim, nije jasno kako će YouTube znati je li neoznačeni videozapisi zapravo generiran umjetnom inteligencijom – Malon kaže da platforma “ulaže u alate koji će nam pomoći otkriti i točno utvrditi jesu li kreatori ispunili svoje zahtjeve za otkrivanje kad je riječ o sintetičkom ili promijenjenom sadržaju”, ali takvi alati još ne postoje, a oni koji postoje imaju lošu reputaciju.
Zatim postaje znatno složenije – YouTube će omogućiti ljudima da zatraže uklanjanje videa koji “simuliraju poznatu osobu, uključujući njihovo lice ili glas” putem postojećeg obrasca za zahtjeve za privatnost. Dakle, ako vas deepfake-aju, postoji postupak koji možete pratiti, a koji može rezultirati uklanjanjem videa – ali Youtube kaže da će “procijeniti različite čimbenike prilikom ocjene tih zahtjeva”, uključujući je li sadržaj parodija ili satira i je li osoba javni dužnosnik ili poznata osoba.
U vezi s muzičkim sadržajem, YouTube će uklanjati deepfake videozapise koji imitiraju specifične vokale umjetnika, osim ako su predmet novinskog izvještavanja, analize ili kritike. Zaštita za pjevačke i raperske glasove neće biti dio automatskog sustava Content ID-a, a zahtjevi za uklanjanje glazbe bit će ručno podneseni. Sadržaj uklonjen zbog zahtjeva za privatnost ili sintetičkih vokala neće rezultirati kaznama za kreatora.
YouTube stvara vlastita pravila budući da ne postoji specifičan zakon o AI deepfake. Odluke će biti temeljene na smjernicama koje će biti objavljene iduće godine. Tenzije između YouTubea i muzičke industrije mogu rasti, s YouTubeom koji istovremeno sarađuje s muzičkim partnerima i postavlja pravila za AI-generirani sadržaj.