YouTube testira novu funkciju slike u slici za reklame na sredini videa kako bi smanjio ometanje gledatelja i borio se protiv upotrebe blokatora oglasa.
YouTube najavljuje pokus koji omogućava gledanje slika u slici (PIP) tokom prikazivanja reklama na sredini videa. Cilj je stvoriti manje ometajuće iskustvo dok se nastavlja borba protiv blokatora oglasa.
YouTubeova borba protiv blokatora oglasa uključivala je prekid pristupa sadržaju korisnicima koji koriste blokator, a također je testirao nove reklame koje se procesuiraju na poslužitelju. YouTube pokreće test za ograničenu grupu korisnika koji bi mogao ublažiti probleme nastale zbog nedavnih sukoba oko reklama.
Na stranici s funkcijama i eksperimentima YouTubea, platforma je detaljno opisala uvođenje videa u formatu slika u slici (PIP) tokom prikazivanja reklama na sredini videa (prema Android Authority). U objavi je navedeno da će ova funkcija postati dostupna stvaraocima sadržaja, dajući im mogućnost omogućavanja slike u slici za reklame koje se prikazuju tokom njihovog sadržaja.
YouTube nije precizirao detalje o ovom novom PIP formatu za reklame na sredini videa. Stoga, ili će sadržaj stvaraoca postati manji prikaz, ostavljajući reklamu da preuzme cijeli player, ili obrnuto. Usluga dodaje da je novi format namijenjen pomoći stvaraocima da omoguće manje ometajuće iskustvo svojim gledateljima. Štoviše, čini se da stvaraoci mogu pronaći ovu novu opciju unutar postavki “Monetizacija” u Kontrolnoj sobi uživo.
Navedeno je da će “neki gledatelji na odabranim uređajima” iskusiti novi format PIP reklama u nadolazećim mjesecima. Oni na mobilnim uređajima i desktop računarima trebali bi obratiti pažnju u budućnosti.
YouTube stvaraoci također bi trebali dobiti novu opciju reklama na sredini videa u isto vrijeme. Manje ometajuće reklame bile bi dobrodošle, s obzirom da reklame na sredini trenutačno odvlače korisnike od njihovog sadržaja.
Još važnije, ovaj alternativni pristup mogao bi se smatrati načinom za YouTube da svoj čvrsti stav o reklamama učini prihvatljivijim. Platforma je nedavno počela sankcionirati korisnike koji koriste blokator oglasa prekidanjem video prijenosa ako web stranica otkrije dodatak.
Ako žele vratiti svoj sadržaj, korisnici mogu dodati YouTube na popis dozvoljenih ili u potpunosti onemogućiti blokator oglasa. Kompanija je korisnicima blokatora oglasa dala “tri upozorenja” prije nego što su bili zabranjeni za gledanje videa.