Povodom velikog jubileja Volkswagen je predstavio prvi značajni facelift osme generacije modela koji je tokom vremena stekao toliku popularnost da je po njemu nazvana čitava klasa. Da, to je Golf koji je u našoj regiji doveden do statusa božanstva, a usprkos laganom padu interesa i danas ima brojne poštovaoce.
U Volkswagenu vjeruju da će upravo Golf biti jedan od modela koji će i tokom elektrifikacije biti jedan od stupova razvoja. Upravo bi Golf trebao biti glavni oslonac u ovim izazovnim vremenima kad se govori i prodoru kineske autoindustrije, pa i gašenju brojnih tvornica u Evropi, a posebno u Njemačkoj.
I najveći poštovaoci Golfa znaju kako već neko vrijeme nije Volkswagenov kompakt predvodnik klase koji za tri koraka bježi konkurenciji. Vjerovatno se ta prednost u nekim područjima i u potpunosti istopila, ali ipak - Golf je Golf.
Kako je i najjeftiniji Volkswagen probio granicu od 20.000 eura, ne čudi da Golf kreće od 23.500 eura. U pitanju je sada inačica s 1.5 TSI benzincem prigušenim na 116 KS, i to u kombinaciji sa šestostepenim ručnim mjenjačem, piše Index.
Bazna izvedba Golfa isporučuje se s pomalo zaboravljenim 15-inčnim čeličnim naplacima i gumama mjera 195/65. Na sreću pa su odbojnici i kućišta retrovizora u boji karoserije. Golf u startu dolazi s LED svjetlima te sivom bojom bez nadoplate. Bijela se naplaćuje 340 eura, a metalik boje od 732 eura.
Dobro je da u standardnu opremu ovdje ulaze standardni sigurnosni sistemi asistencije, ali i automatski klima-uređaj, tempomat, digitalni kokpit i pomoć pri parkiranju. Želite li pak dizelaš s baznim paketom opreme, Volkswagen ga (2.0 TDI/116 KS ) cijeni od 26.200 eura.
Maknemo li se s konfiguratora na službeni cjenovnik, ponuda kreće od 4Life nivoa opreme, pa će vas istovjetni benzinac s ručnim mjenjačem koštati više - čak 26.410 eura. Opcija s DSG mjenjačem kreće od 29.670 eura, a snažnija verzija benzinca (eTSI/150 KS) s DSG-om od 32.064 eura.