trendovi

Zaposleni završe samo polovinu zadataka tokom sedmice. Šta je potrebno za veću produktivnost

Izvještaj o trendovima upravljanja zadacima pokazao je da samo 53,5 posto planiranih zadataka zaposleni uspiju da završe svake sedmice.

Pri tome zaposleni navode da su u prosjeku 32 puta dnevno prekinuti iz svog prioritetnog posla.

Kao kreator sadržaja sa punim radnim vremenom i imajući u vidu iskustvo u vođenju posla sa svojim timom u organizaciji Workhap, Sho Dewan nudi tri savjeta za produktivnost koji su mu bili od koristi tokom karijere:

Uradite „deponiju“ mozga

Kada počnete obavljanje zadataka, prije nego što počnete da radite na velikom zadatku koji treba da se završi do kraja dana, odvojite 15 do 30 minuta da sve u svom mozgu prenesete na komad papira.

Uključite sve poslove i lične zadatke na tu listu kako biste imali pregled svega što treba da se uradi. Kada to imate, strateški napravite plan akcije.

Možda čak primijetite da neke stvari na toj listi uopće ne moraju da se rade, što vam štedi vrijeme u procesu.

Kada imate listu, odredite prioritet zadacima kojima je potrebno najviše pažnje. Obavezno završavajte jedan po jedan zadatak kako biste izbjegli da se osjećate preopterećeni istovremenim aktivnostima.

Još jedna stvar koju možete da razvijete iz organizovane liste je raspored vremenskog bloka u vašem kalendaru.

Neka istraživanja sugerišu da je to odličan način za povećanje produktivnosti za svakodnevne aktivnosti i izbjegavanje odlaganja.

Posjedujte svoje jutro

Navika je da ujutro prvo provjerite telefon kada se probudite i počnete da skrolujete po društvenim mrežama kao što su Instagram i TikTok.

Međutim, ova navika bi vas mogla dovesti do neuspjeha. Umjesto toga, razvijte jutarnju naviku zbog koje ćete se osjećati dobro kad započnete dan, kao što je odlazak u šetnju ili čitanje nekoliko minuta.

Iskoristite ovaj zamah da biste započeli sa obavljanjem zadataka koje imate tokom dana.

Studija pokazuje da se samo 13 posto ljudi identifikuje kao ranoranioci, ali su također generalno proaktivniji i produktivniji.

Dakle, iskoristite ove tihe i neometane jutarnje sate da radite fokusirano posao, bez ometanja.

Izbjegavanje žurbe i haosa jutarnjih aktivnosti u posljednjem trenutku može vam pomoći da pristupite danu mirnijim tempom.

Dosljednost, a ne brzina

Možda ste čuli da je „potreban 21 dan da se stvori navika“, ali to je prilično proizvoljan broj.

Međutim, još možete da počnete da gradite rutinu koja vam odgovara i da je pratite sve dok ne dostignete svoje idealno stanje.

Nemojte se plašiti eksperimentisanja sa različitim rutinama u početku da biste otkrili koja vam najviše odgovara.

Zapamtite, sama rutina ne mora da bude savršena, ali ono što je važnije od toga je da je dosljedno praktikujete.