pad prodaje u Kini

Zarada Mercedesa u trećem tromjesečju pala za 64 posto zbog gubitka tržišta u Kini

Njemački proizvođač premium automobila Mercedes-Benz u petak je objavio da mu je zarada u trećem tromjesečju u osnovnoj automobilskoj diviziji pala za 64 posto, zbog pada prodaje u Kini.

"Rezultati u trećem kvartalu ne ispunjavaju naše ambicije", izjavio je finansijski direktor Harald Wilhelm, dodajući da će grupacija pojačati "smanjenje troškova".

Zaradu od jula do septembra pogodili su troškovi rekonstrukcije modela, kao i teško tržište, posebno za nove verzije SUV-a G-Klase koje će se pojaviti u sljedećem kvartalu, dodaju iz Mercedesa.

Taj proizvođač luksuznih automobila je dva puta smanjio svoju ciljnu maržu za cijelu godinu tokom trećeg tromjesečja, pridruživši se sve većem broju evropskih rivala koji krive kinesko tržište automobila za pad profita i marže.

Ti rezultati dolaze dok se nastavljaju razgovori između Brisela i Pekinga o nadolazećim carinama na uvoz kineskih električnih vozila u Evropu, što je velika glavobolja za evropske proizvođače automobila zavisne od Kine zbog straha od potencijalne odmazde.

Mercedes-Benz, čija su dva najveća dioničara Beijing Automotive Group Co Ltd i Geely Chair Li Shufua, nazvao je carine "greškom" pozivajući Evropsku komisiju da odgodi njihovu implementaciju kako bi omogućila daljnje razgovore o sporazumu, javlja Reuters.