Škoda će probiti granicu od 200.000 novih automobila prodanih u Njemačkoj ove godine, prvi put nakon dugo vremena, uz povećanje prodaje od 24 posto.
Matična firma Volkswagen je u krizi, u krizi su Audi i Porsche, ali sa Škodom nema problema. Godina koja je na izmaku za Škodu je prošla vrlo dobro, a u nadolazećoj godini znakovi i dalje upućuju na rast.
Škoda trenutno zapošljava 40.000 ljudi diljem svijeta i natječe se na oko 100 tržišta, piše švicarski Blick. Na nekim tržištima modeli su posebno skrojeni. Padovi koje je pandemija donijela i Škodinim prodajnim brojkama odavno su zaboravljeni, a prodaja novih automobila ponovno raste.
Vozila Škode također su tražena na rastućim tržištima kao što su Indija, Sjeverna Afrika i deset regija ASEAN-a (uključujući Indoneziju, Filipine, Tajland i Vijetnam). Također, Škoda na kineskom tržištu nikada nije prodavala preveliku količinu vozila pa trenutni pad prodaje ne utječe toliko na poslovne reultate, kao u slučaju Volkswagena. VW je, sa svojim (kineskim) partnerima, 2022. prodao u Kini više od tri miliona vozila, a Škoda 278 hiljada vozila. Pad koji se sada događa ne pogađa VW i Škodu jednako. Volkswagen je izgubio više od milion vozila (u godišnjoj prodaji).
Škoda ima i dobru politku modela, s vozilima koja su posebno skrojena (i cijenama) za razna tržišta, dobrim miksom benzinaca i dizelaša te električnih vozila.
Škoda ima i jeftinije troškove proizvodnje u Evropi jer većinu modela proizvodi u Češkoj (i Superb u Slovačkoj), gdje su troškovi radne snage niži.