Tesla Cybertruck pravo je terensko čudovište. Barem tako kaže Elon Musk. Osnovni AWD model ima 600 konja i preko 1000 Nm okretnog momenta. Zahvaljujući tome gotovo 5,7 metara dugačak automobil ubrzava do 100 km/h za 4,2 sekunde. I još uvijek nije gotovo. Jer pickup također ima 35-inčne točkove, 40 cm udaljenosti od tla i zračni ovjes.
Električni kamionet ima snagu. Ali podnosi li ona sve? Izgleda da ne. To najbolje dokazuje video snimljen u kanjonu blizu Azuse u Kaliforniji, okrug Los Angeles. Vlasnik Tesle pokušao je prijeći rijeku San Gabriel. Iako ju je uspio prijeći, nije uspio izaći iz vode. Na putu mu se ispriječila prilično visoka obala. Auto se nije mogao popeti. Činilo se da se kamionet odbio od nasipa.
Tesla je na kraju ipak izašla iz vode ali uz pomoć kabla i Chevrolet Silverado. Tako je električara iz mokre situacije spasio punokrvni, ali i puno slabiji automobil s unutrašnjim sagorijevanjem. Puno smijeha i ironije sudbine – moglo bi se reći. Međutim, vlasniku Cybertrucka nije bilo do smijeha. Električni automobil zapeo u vodi – to ne zvuči dobro.
Zašto Tesla Cybertruck nije mogao izaći iz rijeke?
Ako Tesla ima pogon na sva četiri točka, podesivi ovjes, ogromne točkove, visok razmak od tla i 1000 Nm okretnog momenta, zašto se nije mogla izači na obalu? Evidentno je da napadni visoka obala nije bila prepreka za Cybertruck. Zato su se druga pitanja svakako pokazala odlučujućima.
Prva od njih je svakako masa električnog kamioneta. Auto je težak 3100 kg. Sam auto! Drugo, gume su se svakako pokazale ključnima. Standardne gume koje ugrađuje Tesla očito se ne nose s pijeskom. Pogotovo kad se smočio tokom vožnje u rijeci. Treće, to može biti i stvar vozačeve vještine ili rada pogonskog sistema Cybertrucka. Možda je računalo odlučilo, na primjer, da treba malo “smanjiti” snagu auta, a kamionet jednostavno nije imao snage savladati “prilično visoku obalu”?